نماد آخرین خبر

عملکرد خوب پورشه تایکان در تست گوزن

منبع
خودرو بانک
بروزرسانی

خودرو بانک/ با پيشرفت خودروهاي برقي و افزايش محبوبيت آنان در بين مشتريان، کمپاني خودروسازي پورشه هم از اين فرصت بوجود آمده استفاده کرد و با سرمايه گذاري هنگفت خود در اين زمينه، توانست خودروي تمام الکتريکي لوکس اسپرت پورشه تايکان را بعد از سال ها انتظار به بازار عرضه کند و توجه بسياري از مشتريان را به خود جلب کند. اما آيا اين خودرو در تست گوزن مي تواند عملکرد مطلوبي همانند ديگر محصولات پورشه داشته باشد؟

امروز در خودروبانک، به تماشاي عملکرد پورشه تايکان در نسخه توربو S خواهيم پرداخت که چابکي، پايداري و مانورپذيري آن در تست گوزن به نمايش گذاشته مي شود که در ادامه مي تواند فيلم بررسي آن را با زيرنويس فارسي در خودروبانک شاهد باشيد.

تست گوزن چيست؟
تاکنون بارها و بارها تست گوزن خودروهاي مختلف را در خودروبانک قرار داده ايم و اگر مخاطب هميشگي ما باشيد، قطعا با اين تست و نحوه انجام آن آشنايي کافي داريد، اما اگر اولين بار است که با چنين تستي مواجه مي شويد، اينجا هستيم تا توضيحاتي را در رابطه با آن ارائه دهيم.


تست "موس" يا همان تست "گوزن، درواقع تستي است که در آن ورود ناگهاني گوزن و يا هر حيوان ديگري به داخل جاده شبيه سازي شده و عملکرد اتومبيل در مانوردهي و ثبات خودرو هنگام فرمان دادن ‌هاي ناگهاني مورد بررسي قرار مي ‌گيرد. ماشيني که از پايداري و ثبات بالاتري برخوردار باشد، مي تواند با موفقيت و بدون برخورد با مخروطي هاي مسير اين تست را پشت سر بگذارد.

حال باتوجه به فيلمي که در انتهاي مقاله قرار گرفته، مي ‌توانيد شاهد عملکرد خودروي پورشه تايکان توربو S در تست گوزن با زيرنويس فارسي باشيد که توانسته عملکرد خيلي خوبي از خود به نمايش بگذارد

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره