نماد آخرین خبر

تجمع متقاضیان خرید خودرو مقابل وزارت صنعت

منبع
فارس
بروزرسانی
تجمع متقاضیان خرید خودرو مقابل وزارت صنعت

فارس/ جمعي از متقاضيان خريد خودرو با تجمع مقابل ساختمان وزارت صنعت اعلام کردند که امکان ثبت نام در فروش محصولات ايران خودرو را ندارند در حالي که اسم آنها هيچگاه به عنوان برنده قرعه کشي اعلام نشده است.

جمعي از متقاضيان خريد خودرو امروز مقابل ساختمان وزارت صنعت تجمع و اعلام کردند که در مراجعه به سايت پيش فروش محصولات ايران خودرو، امکان ثبت نام ندارند و اين در شرايطي است که در هيچکدام از فروش فوق العاده يا پيش فروش هاي قبلي اين شرکت برنده قرعه کشي نبوده اند.

علي جعفري، يکي از تجمع کنندگان در اين باره به خبرنگار فارس گفت: روز گذشته براي ثبت نام در طرح پيش فروش محصولات ايران خودرو به سايت اين گروه خودروسازي مراجعه کردم ولي در سايت با اين عنوان که شما قبلاً برنده قرعه کشي شده ايد، ثبت نام برايم مسدود بود.

وي تصريح کرد: به اين دسته از مراجعه کنندگان به سايت فروش ايران خودرو دلايل مختلفي از جمله عدم واريز وجه خودرو اعلام شده است و به برخي افراد نيز اعلام کرده اند که نامشان در فهرست تکميل ظرفيت بوده و آنها وجه خودرو را واريز نکرده اند و به همين دليل از حضور در مراحل بعدي فروش مستقيم خودرو محروم مي شوند.

جعفري ادامه داد: صبح امروز به دفتر فروش ايران خودرو و همچنين مرکز ارتباط با مشتريان اين گروه خودروسازي نيز مراجعه کرديم که به ما گفتند برنده شدن شما از طريق پيامک و ايميل اطلاع رساني شده است در حالي چنين موضوعي صحت ندارد و پرينت پيامک و ايميل ها نشان دهنده کذب بودن ادعاي اين خودروساز است.

وي تصريح کرد: برخي مي گويند فهرست برندگان قرعه کشي با فهرستي که خودروسازان به مرکز شماره گذاري ارسال مي کنند متفاوت است و به همين دليل کد ملي هاي درج شده در فهرست ارائه شده به وزارت صنعت با افرادي که به عنوان برنده نهايي موفق به خريد خودرو مي شوند فرق دارد.

اين معترض گفت: در حال حاضر داخل ساختمان وزارت صنعت هستيم ولي تاکنون مسئولي با ما صحبت نکرده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره