نماد آخرین خبر

موتور سیکلت‌های آینده چگونه خواهند بود؟

منبع
خودرو بانک
بروزرسانی

خودرو بانک/ موتورسيکلت مفهومي ميميک، توسط رومان دولژنکو به عنوان يکي از طراحان روسي توسعه پيدا کرده و با الگو گرفتن از طراحي موتورسيکلت هاي فيلم و انيميشن هاي معروفي همچون ترون و آکيرا، آينده احتمالي صنعت موتورسيکلت را به نمايش گذاشته است.

به همان روشي که دنياي خودرو با رونمايي باورنکردني از خودروي پيکاپ تسلا سايبرتراک متحول شد و نسل جديدي از طراحي وسايل نقليه با نگاهي آينده نگر به جهانيان معرفي شد، به نظر مي رسد که دنياي موتورسيکلت هم سير تحول خود را آغاز کرده و نسخه هاي کانسپت آن خبر از تحولي بزرگ در اين صنعت را به ما مي دهد، تحولي که پيش از اين تنها در انيميشن ها و فيلم هاي سينمايي شاهد آنان بوديم و حال گويا در حال تبديل شدن به واقعيت هستند.

اين موتورسيکلت در حال حاضر برنامه اي براي توليد ندارد و يا طرح توليد آن را هيچ شرکتي برعهده نگرفته، زيرا طراح اين موتورسيکلت با استفاده از نرم افزار 3DS مکس طرح مد نظر خود را توسعه داده و در معرض نمايش قرار داده است، ولي طرح آن به اندازه اي خوب و جذاب است که مورد توجه رسانه هاي مختلف قرار گرفته و در حال دست به دست شدن است.

اين موتورسيکلت برخلاف تسلا سايبرتراک که مسير متفاوتي را براي تحول صنعت خودروسازي در پيش گرفته، يک طراحي جذاب و اسپرت دارد که مي تواند به خوبي انتظار آيندگان از يک موتورسيکلت پيشرفته را برآورده کند. از طراحي بدون شکستکي و صاف آن گرفته تا چهره اي جذاب و اسپرت که مي تواند طرفداران موتورسيکلت را به طراحي آنان در نسل هاي آينده اميدوار کند.

طراحي اين موتورسيکلت الکتريکي زماني جذاب تر مي شود که آن را در رنگ بندي هاي مختلف شاهد باشيم و به جزييات آن بيشتر دقت کنيم. چراغ هاي جلو يک سبک طراحي همانند خودرو دارد که داخل بدنه قرار گرفته و اطراف آن را چراغ هاي LED رشته اي گرفته است. اطلاعات فني و ميزان سرعت موتورسيکلت هم توسط يک صفحه نمايشگر ديجيتالي به راننده نشان داده مي شود.

طراح اين موتورسيکلت در مصاحبه اي اعلام کرد که اين موتورسيکلت در نگاه اول شايد در گردش چرخ جلوي خود محدود به نظر برسد، اما کل قسمت جلوي موتورسيکلت ميميک امکان چرخش دارد و ما خيلي دوست داريم در مدل هاي واقعي ببينيم که اين عمل چگونه به نظر مي رسد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره