نماد آخرین خبر

وضعیت کیفی وانت بارها

منبع
ايسنا
بروزرسانی
وضعیت کیفی وانت بارها

ايسنا/ آخرين ارزيابي صورت گرفته از سوي شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران(ISQI)، در مرداد ماه براي بررسي وضعيت کيفيت گروه وانت‌هاي توليدي داخل نشان مي‌دهد که اين وانت‌ها بين يک تا سه ستاره کيفي کسب کرده‌اند و وانت بالاتر از سه ستاره نداريم.
بر اساس ارزيابي صورت گرفته، وانت نيو پيکاپ فوتون ديزلي در سطح قيمتي يک گروه وانت‌ها، سه ستاره کيفي از پنج ستاره را کسب کرده است.

در گروه قيمتي دو نيز وانت نيسان ريچ، وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ تک‌کابين، وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ دوکابين تيپ ۳ و سايپا، توانسته‌اند در اين ارزيابي سه ستاره کيفي را به خود اختصاص دهند.
در همين سطح قيمتي وانت آريسان و وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ دوکابين دو سه از پنج ستاره کيفي را به خود اختصاص داده‌اند.
همچون ارزيابي ماه‌هاي گذشته، همچنان پايين‌ترين سطح کيفي در توليد وانت‌ها متعلق به وانت نيسان (تک‌سوز و دوگانه سوز) در سطح قيمتي دو است که توانسته‌اند تنها يک ستاره از پنج ستاره کيفي را در اين ارزيابي کسب کنند.


علاوه براين در همين گروه قيمتي، وانت آريسان و وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ دوکابين دو ستاره کيفي را به خود اختصاص داده‌اند.

براساس اين گزارش، توليدات وانت در مقايسه در خردادماه سال جاري در مقايسه با گزارش‌هاي کيفي در سال گذشته نشان مي‌دهد که مدت‌هاست که هيچ وانتي بيش از سه ستاره کيفي را دريافت نکرده است و در اين ارزشيابي مشخص شده است که کيفيت خودروهاي سواري توليدي در کشور ثابت مانده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره