برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کراس اوور کوچک پوما ST با طراحی موفق و پیشرانه قدرتمند

منبع
عصر ايران
بروزرسانی

عصر ايران/ با انتخاب وضعيت مصرف سوخت اقتصادي مي توان تنها از دو سيلندر فعال در موتور استفاده کرد. اين مجموعه با جعبه دنده 6 سرعته دستي هماهنگ مي شود. 
پوما اس تي 2021 کراس اوور کوچک فورد در واقع رونوشتي از فيستا ديگر محصول اين کمپاني است که مقداري ارتفاع آن از سطح زمين بيشتر شده است.

طراحي
اين خودرو ويژگي هاي طراحي جالبي را به عنوان يک خودروي شهري همراه خود دارد که از جمله مي توان به دماغه عضلاني آن متشکل از چراغ هاي اصلي بزرگ برجسته با گرافيک داخلي جذاب، گريل(جلوپنچره) 8 ضلعي داراي بافت لانه زنبوري و يک بامپر(سپر) اسپرت خوش فرم و زيبا اشاره کرد.

درپوش موتور پوما اس تي نيز چين ها و الگوي برش مطلوبي دارد که آنرا کاملا از يک طراحي ساده و معمولي فاصله مي دهد.
در نماي جانبي نيز مجموعه هماهنگي پيش روي مخاطب قرار مي گيرد. بويژه رينگ هاي 19 اينچي و فندرهاي(گلگير) عضلاني که در يک محيط کوچک به خوبي حس خودرويي باکيفيت و متفاوت را انتقال مي دهند.

در نماي عقب نيز يکي از بهترين منظره هاي مرتبط با اين کلاس را مشاهده مي کنيم. بسياري از کارشناسان طراحي چراغ هاي اصلي پوما را از نمونه هاي مشابه در گروه رنو و پژو جذاب تر مي دانند.

کابين
داخل کابين يک محيط ساده و کاربردي را در اختيار کاربران خود قرار مي دهد. نمايشگر اصلي 8 اينچي ويژه تنظيمات سيستم سرگرمي با پشتيباني از اپل کارپلي و اندرويد اوتو، نمايشگر ديجيتال جايگزين نشانگر سنتي آمپر، شارژر بي سيم، تعويض دنده ولومي، جزئيات مربوط به تريم اس تي و ... بخشي از ويژگي هاي پوما اس تي هستند.

در بخش ايمني نيز به هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبيقي، شناسايي هوشمند علائم ترافيکي و ... مي توان اشاره کرد.

پيشرانه
در اين قسمت از نمونه 3 سيلندر 1.5 ليتري توربوشارژ با 197 اسب بخار خروجي و گشتاور 320 نيوتن متر استفاده شده است. با انتخاب وضعيت مصرف سوخت اقتصادي مي توان تنها از دو سيلندر فعال در موتور استفاده کرد. اين مجموعه با جعبه دنده 6 سرعته دستي هماهنگ مي شود.


اين محصول طي 6.7 ثانيه از حالت توقف به سرعت 100 کيلومتر برساعت مي رسد. بيشينه سرعت برابر با 220 کيلومتر برساعت محاسبه شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره