برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
خودرو

آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/ بهای ۲۰۷ اتوماتیک ۱۹ میلیون تومان کاهش یافت

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/ بهای ۲۰۷ اتوماتیک ۱۹ میلیون تومان کاهش یافت

خبرآنلاين/ بازار خودرو در هفته گذشته روند ريزشي را آغاز کرد و ريزش قيمت ها در اين بازار تا جايي پيش رفت که پرايد ۱۱۱ يک کانال عقب نشست و حال با آغاز هفته جديد در حالي خودروهاي داخلي ثبات قيمت را تجربه مي کنند که قيمت ها در بين خودروهاي مونتاژ کماکان در حال پايين آمدن است.
بازار خودرو که از هفته گذشته استارت کاهش قيمت را زده بود با آغاز هفته جديد تبات قيمت ها را تجربه مي کند به گونه اي که قيمت انواع خودروهاي پرايد از چهارشنبه گذشته تاکنون ثابتمانده است و در حال حاضر پرايد ۱۱۱  نزديک به ۱۳۶ ميليون تومان قيمت دارد و پرايد ۱۳۱ نيز ۱۱۸ ميليون تومان قيمت دارد و پرايد ۱۳۲ در حال حاضر ۱۱۸ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان رسيده است و پرايد ۱۵۱ نيز امروز ۱۱۸ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان قيمت خورده است.

در ميان خودروهاي مونتاژ اما ثبات قيمت کمتري ديده مي شود و اکثر خودروهاي مونتاژ از هفته گذشته تاکنون کاهش قيمت را تجربه مي کنند و در حالي که قيمت پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ طي چند روز اخير بر روي ۱ ميليارد و ۱۸۸ ميليون تومان ثابت مانده است قيمت مدل ۹۸ اين خودرو امروز با کاهش ۲۰ ميليون توماني يک ميليارد و ۱۱۰ ميليون تومان اعلام شده است و سوزوکي گراند ويتارا نيز امروز کاهش قيمت اندکي را تجربه کرده است و اين خودرو از يک ميليارد و ۳۰۴ ميليون تومان در هفته گذشته امروز به قيمت ۱ ميليارد و ۲۸۸ ميليون تومان رسيده است و سيتروئن سي ۳ نيز از يک ميليارد و ۴۵ ميليون تومان در هفته گذشته امروز به قيمت ۱ ميليارد و ۱۵ ميليون تومان رسيده است.

در کنار خودروهاي مونتاژ قيمت خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتيک که طي چند هفته اخير نوسانات زيادي را پشت سر گذاشته است از ۴۹۴ ميليون تومان در هفته گذشته امروز به ۴۷۵ ميليون تومان رسيده است و مدل ۹۹ اين خودرو نيز در حالي امروز ۴۹۸ ميليون تومان اعلام شده است که اين خودرو هفته گذشته ۵۰۴ ميليون تومان قيمت داشته است.


در بين انواع خودروهاي گروه تيبا اما از هفته گذشته تاکنون ثبات قيمت ها به چشم مي خورد به گونه اي که تيبا هاچ بک اي ايکس طي چند روز ايژخير بر روي ۱۵۵ ميليون تومان ثابت مانده است و هاچ بک پلاس نيز امروز ۱۶۲ ميليون تومان قيمت دارد و تيبا صندوقدار اس ايکس نيز امروز ۱۴۵ ميليون تومان قيمت دارد.

قيمت خودرو دنا معمولي نيز طي چند روز گذشته بر روي ۳۱۴ ميليون تومان ثابت مانده است و قيمت دنا پلاس دنده اي توربو نيز طي چند روز اخير بر روي ۴۸۳ ميليون تومان ثابت مانده است و دنا پلاس دنده اي ساده طي چند روز گذشته بر روي ۴۰۱ ميليون تومان ثابت مانده است.

ساينا اي ايکس دنده اي و ساينا پلاس دنده اي نيز طي چند روز گذشته ثبات قيمت را تجربه کردند و اين دو خودرو در حال حاضر به ترتيب ۱۵۲ و ۱۶۹ ميليون تومان قيمت دارند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره