برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نسخه جدید چری تیگو ۵ تولید شد

منبع
اسب بخار
بروزرسانی
نسخه جدید چری تیگو ۵ تولید شد

اسب بخار/  گويا مديران خودرو فعلا بيش از ۲۰۰ دستگاه از تيگو ۵ توربو و جديد را مونتاژ کرده و مي خواهد تا پس از اخذ مجوزهاي شماره گذاري و فروش، معرفي آن را به بازار انجام دهد. چري تيگو ۵ جديد مانند «چري تيگو ۷» و «ام وي ام X55» به پيشرانه ۱٫۵ ليتري توربو مجهز است و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتيک دو کلاچه توان آن را به چرخ هاي جلوي تيگو ۵ جديد مي رساند. اين پيشرانه يورو ۵ نزديک به ۱۴۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۰ نيوتن متر توليد مي کند و مي تواند شتاب و چالاکي بهتري را در اختيار راننده چري تيگو ۵ بگذارد.

البته پيش از اين احتمال داده مي شد که نسخه جديد تيگو ۵ بروز رساني مشابه به «ام وي ام X33 AT Sport» داشته باشد و به جاي جعبه دنده CVT، سيستم انتقال قدرت AT بر روي آن نصب شود. اما حالا مي بينيم که گويا سياست مديران خودرو و چري تغيير کرده و مي خواهند تا اين بار تيگو ۵ را با پيشرانه ۱٫۵ ليتري توربو و جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه به بازار عرضه کنند.


فرمان کمکي برقي، سقف پانوراميک، غربيلک فرمان جديد و چند آپشن ديگر از جمله امکانات بيشتر نسخه جديد تيگو ۵ نسبت به نمونه هاي قبلي خواهد بود. همچنين امکاناتي نظير تهويه اتوماتيک دوگانه، چهار کيسه هوا، کروز کنترل، استارت دکمه اي، نمايشگر لمسي عمودي، دوربين عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باد لاستيک، سامانه کنترل پايداري، ۴ کيسه هوا و… بر روي نمونه جديد تيگو ۵ نيز ديده خواهد شد. در حال حاضر چري تيگو ۵ با مشخصات اعلام شده در بازار برزيل عرضه مي شود.


هنوز به صورت رسمي قيمت مصوب نسخه جديد تيگو ۵ از جانب مديران خودرو اعلام نشده است. اما اين احتمال داده مي شود که اين خودروساز بخش خصوصي پس از اعمال اين تغييرات بر روي کراس اوور پرفروشش، افزايش قيمت ۲۰ تا ۲۵ درصدي را نسبت به نسخه قبلي بر روي تيگو ۵ توربو اعمال کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره