logo

هنسی برانکو ولوسی‌رپتور، غول آفرود با نیروگاه هشت سیلندر ۷۵۰ اسبی

منبع
پدال
بروزرسانی
هنسی برانکو ولوسی‌رپتور، غول آفرود با نیروگاه هشت سیلندر ۷۵۰ اسبی

پدال/ درحالي‌که فورد برانکو تا سال آينده به دست خريداران نخواهد رسيد، هنسي وعده داده که اين آفرودر جديد را به پيشرانهٔ V8 قدرتمند مجهز خواهد کرد. برانکو به‌صورت استاندارد صرفاً با پيشرانه‌هاي ۲.۳ ليتري چهار سيلندر توربو و ۲.۷ ليتري V6 توئين توربو عرضه مي‌شود اما هنسي قدرت بسيار بيشتري مي‌خواهد و به همين دليل برانکو را به يک نيروگاه ۵ ليتري V8 سوپرشارژ با ۷۵۰ اسب بخار قدرت مجهز مي‌کند. انتقال نيروي اين پيشرانه توسط گيربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتيک فورد صورت مي‌گيرد و به گفتهٔ هنسي، اين برانکوي توانمند را در کمتر از ۴.۵ ثانيه از صفر به سرعت ۹۶ کيلومتر بر ساعت مي‌رساند.

اما علاوه بر پيشرانهٔ قدرتمند، هنسي تغييرات ديگري را هم در برانکو انجام مي‌دهد که ازجملهٔ آن‌ها مي‌توان به تجهيز خودرو به اينترکولر هوا به آب، فيلتر هواي جريان بالا، سيستم سوخت ارتقاءيافته، اگزوز فولادي ضدزنگ و ECU تيون‌شده اشاره کرد. علاوه بر اين، تيونر تگزاسي با ارتقاء سيستم تعليق و تايرهاي جديد آفرود، به دنبال بهبود توانايي‌هاي آفرود برانکو هم هست. اين ماشين که برانکو ولوسي‌رپتور نام خواهد گرفت، در بيرون هم از کاپوت سفارشي با دريچهٔ هوا، رينگ‌هاي آلومينيومي، جلوپنجرهٔ سفارشي، برچسب‌هاي منحصربه‌فرد بدنه، نشان‌هاي هنسي و سپرهاي جلو و عقب سفارشي برخوردار خواهد شد. تغييرات داخلي خودرو نيز شامل دوخت خاص روي پشت‌سري صندلي‌ها و پلاکي با شماري سريال توليد مي‌شود.

هنسي تنها ۲۴ دستگاه از برانکو ولوسي‌رپتور را با مدل ۲۰۲۱ توليد خواهد کرد که در هردو نسخهٔ دودر و چهاردر ارائه مي‌شوند. هزينهٔ اين تغييرات با احتساب قيمت خود برانکوي استاندارد، ۲۲۵ هزار دلار خواهد بود که نزديک به ۲۰۰ هزار دلار از برانکوي پايه با قيمت ۲۸,۵۰۰ دلار بيشتر است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره