برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عرضه محصول جدید خودروسازی فردا آغاز شد

منبع
اقتصاد آنلاين
بروزرسانی
عرضه محصول جدید خودروسازی فردا آغاز شد

اقتصاد آنلاين/ شرکت خودروسازي فردا، که به عنوان يکي از فعالان صنعت خودرو شناخته مي‌شود، قصد دارد يک کراس اوور جديد را به خط توليد خود بياورد. در حال حاضر با توجه به شنيده‌ها اين خودروساز مي‌خواهد تا «فردا SX۵» را معرفي کند.
 با توجه به تغييرات ايجاد شده بر روي شبکه هاي اجتماعي رسمي و وبسايت اين شرکت، مشخص است که فردا SX5 به مرحله عرضه و فروش نزديک شده و شنيده ها حاکي از آن است که اين کراس اوور جديد از هفته آينده پيش فروش خواهد شد. در حال حاضر تصاوير فردا اس ايکس ۵ بر روي صفحه اينستاگرام اين شرکت منتشر شده و از سويي تصاوير جديد و مشخصات نهايي اين محصول بر روي وبسايت رسمي خودروسازي فردا قرار گرفته است.

اين شرکت ايراني از سال گذشته قرارداد مشارکت مهندسي را با شريک تجاري خود يعني DFL و DFM، امضا کرده است و تا امروز توانسته حضور دو خودروي کراس اوور را با نشان تجاري خود در ايران قطعي کند. فردا SX5 جديدترين محصول اين خودروساز بخش خصوصي است که در جايگاه يک کراس اوور متوسط به زودي وارد بازار مي شود.

فردا SX5 به پيشرانه ۱٫۶ ليتري ۴A92 مجهز است و ۱۲۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۱ نيوتن متر توليد مي کند. کد اين پيشرانه نشان مي دهد که اين خودرو از موتور کم مصرف «ميتسوبيشي» در اين کراس اوور متوسط استفاده کرده اند. پيشرانه SX5 داراي استاندارد آلايندگي يورو ۵ است و زمان بندي هوشمند سوپاپ ها در آن ديده مي شود. همچنين مصرف ترکيبي اين خودرو ۷٫۳ ليتر به ازاي هر ۱۰۰ کيلومتر اعلام شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره