نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

عرضه یک ون و کاروان پیشرفته توسط شرکت بنز

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
عرضه یک ون و کاروان پیشرفته توسط شرکت بنز

باشگاه خبرنگاران/ شرکت بنز ون و کاروان مسافرتي جديد و با امکانات پيشرفته خود را معرفي کرد. کمپرسورهاي مرسدس بنز Sprinter جديد نيستند. ما ده‌ها مورد از آن‌ها را با مشخصات مختلف ديده‌ايم، اما هرگز امکانات خاصي که در اين مدل کمپرسور به کار رفته‌ است را نديده‌ايم. حال يک سوال پيش مي‌آيد و آن اين است که چه چيزي خودرو Sprinter را بسيار خاص کرده است؟ حتي در يک نگاه کردن نيز متوجه تفاوت‌هاي آن با ساير محصولات مشابه مي‌شويم. اين وسيله کاملا منطبق با نيازهاي مصرف‌کننده است. طراحي و رنگ آن در طرفين خودرو بسيار زيبا به نظر مي‌رسد. در اين خودرو مجموعه‌اي از چرخ‌هاي بزرگ و پهن استفاده شده است.

در ون Camper  سيستم تهويه هوا، ناوبري ماهواره‌اي، شيشه‌هاي برقي، کروز کنترل، اتصال بلوتوث و موارد ديگر وجود دارد. از ويژگي‌هاي خاص اين ون مي‌توان به استفاده به عنوان پناهگاه اشاره کرد چرا که اين ون داراي يک سقف آلکانتارا، ديوارهاي عايق بندي شده، صندلي‌هاي چرمي و ساير موارد مورد نياز در يک کابين است که مي‌تواند به راحتي دو نفر را در خود جاي دهد. فضاي نشيمن آن داراي آشپزخانه با سينک ظرفشويي، يخچال کمپرسور ۸۰ ليتري و بسياري از محفظه‌هاي نگهداري است. همچنين يک حمام خوب با سيستم آب گرم با يک صفحه کنترل ديجيتال وجود دارد. يک تلويزيون LCD با دستگاه پخش DVD و تهويه سقفي، نور LED و بسياري از موارد کاربردي ديگر در آن وجود دارد.


اين کاروان مشکي در پشت يک وسيله حمل و نقل وصل مي‌شود و از طريق دو درب در عقب قابل دسترسي است. داخل خودرو داراي ديوارهاي مشکي و سقف سفيد و کف لاستيکي است. مصرف‌کنندگان حتي مي‌توانند يک EV را در آنجا شارژ کنند زيرا اين کاروان داراي خروجي ۲۴۰ ولت و يک نقطه اتصال ۱۲ ولت است. قيمت اين مجموعه ۴۹هزار پوند با احتساب ماليات بر ارزش افزوده است. اين نرخ معادل حدود ۶۶۷۴۲ دلار است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره