تیزر طراحی متمایز هیوندای بایون ۲۰۲۱ جدید

پدال/ صرفنظر از نظرات موجود درباره زبان طراحي کنوني هيونداي، محصولات کرهايها خستهکننده نيستند. کراس اوور پايه هيونداي براي بازار اروپا همچنان زبان طراحي جنجالي اين برند را نشان خواهد داد. به نظر ميرسد بايون جديد درست به اندازه کنا طراحي متمايزي خواهد داشت و در بخش جلو از طراحي جداگانه چراغها سود خواهد برد.
براي خودرويي با اين ابعاد کوچک، به نظر ميرسد جلوپنجره بهطور غيرعادياي بزرگ بوده و بخشي افقي بين ديلايت ها قرار گرفته و تکميل کننده طراحي الهام گرفته از کنا بوده است. شباهتهاي اين دو خودرو همينجا به پايان ميرسد زيرا در بخش عقب بايون ۲۰۲۱ چراغهايي کاملاً متفاوت را ميبينيم. به نظر ميرسد بايون محصول ديگري در صنعت خودرو است که از نوار نوراني کشيده شده در پهناي عقب خودرو استفاده ميکند.
هيونداي علاقهاي به انتشار جزئيات فني بايون نداشته اما با توجه به وضعيت اين خودرو در سبد محصولات کرهايها انتظار ميرود قواي محرکه معمولياي را شاهد باشيم. احتمالاً اين خودرو به پيشرانه ۳ سيلندر و طراحي ديفرانسيل جلو وفادار خواهد بود و گيربکسهاي دستي و دوکلاچه براي آن عرضه خواهد شد.
بايون پاسخ هيونداي به محصولاتي همچون فورد پوما و تويوتا ياريس کراس بوده اما طراحي متمايزتري دارد. زير پوست اين خودرو همان ساختار سوپرميني i20 قرار خواهد داشت. اگرچه نسخه N پرفورمنس از هاچبک ساب کامپکت هيونداي توليد شده اما خبري از بايون N نخواهد بود.
کراس اوور ساب کامپکت هيونداي از نيمه اول امسال روانه بازارهاي اروپايي خواهد شد و انتظار ميرود رونمايي رسمي آن طي هفتههاي آتي صورت پذيرد. تصاوير جاسوسي توليد محصولي کوچکتر از بايون هم منتشر شدهاند اما احتمالاً اين خودرو مختص بازارهاي نوظهور خواهد بود.