برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فروش اولین نمونه از کیا کارنیوال ۲۰۲۲ در ایالات متحده

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
فروش اولین نمونه از کیا کارنیوال ۲۰۲۲ در ایالات متحده

باشگاه خبرنگاران/ کيا کارناوال ۲۰۲۲ اولين فروش خود را در ايالات متحده ۲۳ فوريه انجام مي‌دهد.
 
گروه خودروسازي کيا تأييد کرده است که نسل بعدي ميني ون Sedona در ايالات متحده عرضه خواهد شد. نام کارنيوال قبلاً براي وانت اين خودروسازي استفاده شده است.

بر اساس اطلاعاتي که به دست آمده است، کيا کارنيوال ۲۰۲۲ اولين نمايش خود را در ايالات متحده ۲۳ فوريه انجام خواهد داد. Sedona قرار است توقف توليد داشته باشد و جاي آن را کارنيوال خواهد گرفت. ما قبلاً نسخه جهاني کيا کارناوال ۲۰۲۲ را ديده ايم و جزئيات کامل ايالات متحده را در ۲۳ فوريه دريافت خواهيم کرد.

 يک تصوير تيزر نشان مي‌دهد که اين خودرو جديد، بسيار شبيه نسخه‌اي است که قبلاً تصاوير آن را منتشر کرده است، مشبک تيره در اين تيزر نشان مي‌دهد که اين خودرو جديد مي‌تواند اولين مدل کيا در ايالات متحده با آرم جديد اين شرکت باشد.

اطلاعاتي که در سايت EPA درج شده است، نشان مي‌دهد که کارنيوال ۲۰۲۲ با يک پيشرانه واحد در ايالات متحده، ۳.۵ ليتري V-۶ و هشت سرعته اتوماتيک ارائه مي‌شود. اين بدان معناست که احتمالاً قدرت بيشتري نسبت به سدوناي خروجي ارائه مي‌دهد که داراي ۳.۳ ليتر V-۶ است. مصرف سوخت آن نيز بسيار بهبود يافته است. 

همچنين به نظر مي‌رسد که کيا کارنيوال ۲۰۲۲ داراي فضاي داخلي به مراتب مدرن‌تر با سيستم سرگرمي همراه با صفحه نمايش لمسي بزرگتر و ترکيب زيباتري است. اين احتمال وجود دارد که صندلي‌هاي سالن رديف دوم موجود به نسخه ايالات متحده راه پيدا کنند، اگرچه فکر نمي‌کنيم چيزي مانند مدل فوق لوکس بازار کره يعني همراه با امکاناتي خاص و دستگاه تصفيه هوا در سواحل خود ببينيم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره