logo

تصاویر مرسدس SL مدل ۲۰۲۲ با سقف قرمز لو رفت

منبع
خودرو بانک
بروزرسانی
تصاویر مرسدس SL مدل ۲۰۲۲ با سقف قرمز لو رفت

خودرو بانک/ در حالي که برخي از ما سقف‌هاي فلزي را به‌ سقف‌هاي پارچه‌اي ترجيح مي‌دهيم، همه روي اين نکته توافق داريم که مرسدس SL جديد در حال تبديل شدن به خودروي جذابي است. اين مدل که تصاويرش در مراحل پاياني توليد لو رفته است، ظاهر کاملا متفاوتي با نسل R231 دارد. SL جديد با همکاري AMG ساخته شده و احتمالا پس از نسخه کروکي، شاهد عرضه نسخه کوپه GT دو-درب آن هم باشيم.

با توجه به اينکه اين نمونه اوليه داراي چهار اگزوز است، احتمالا نسخه بالارده اين مدل جديد باشد. جلوپنجره پن امريکانا هم نشان مي‌دهد که اين SL بالارده است که در اين تصاوير با چرخ هاي ۲۰ اينچي و تايرهاي زمستاني ديده مي‌شود. در حالي که بخش‌هايي از بدنه که مشخص هستند رنگ سفيد را نشان مي‌دهند، اما بخش زيرين اسپويلر عقب به رنگ زرد درآمده است.

اين مدل جديد بيشتر از اينکه مثل SL کنوني يک GT لوکس باشد، يک مدل کروکي اسپرت دو-صندلي به نظر مي‌رسد. طبق گزارش‌ها، مرسدس به دنبال عرضه نسخه‌هاي متعددي از اين مدل است، که از مدل پايه SL 43 شروع شده و تا SL 73e 4MATIC+ ادامه دارد.

ممکن است نسخه بالارده داراي پيشرانه هيبريدي مشابه GT 73e باشد که انتظار مي‌رود توان ۸۰۰ اسب بخار توليد کند. گويا قرار است نسخه‌هاي SL 53، SL 53e، SL 55 S و SL 63 نيز توليد شوند. انتظار مي‌رود فقط نسخه پايين‌رده ديفرانسيل عقب باشد و بقيه نسخه‌ها به سيستم رانندگي تمام چرخ محرک مجهز شده باشند.

در حالي که مرسدس جزئيات کمي درباره R232 منتشر کرده، اما به نظر مي‌رسد به زودي شاهد رونمايي رسمي از اين مدل باشيم. احتمالا اين مدل طي ماه‌هاي آينده رونمايي شده و اوايل سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود. البته منتظر بازگشت موتور V12 نباشيد، چون اين موتور ۶ ليتري توئين توربو از اين پس فقط در مدل‌هاي ميباخ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره