logo

تست داینوی رم TRX 2021، قدرت واقعی هیولا چقدر است؟!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرين خبر/ رم TRX 2021 يکي از قوي‌ترين پيکاپ هاي استوک است که بدون قواي محرکه الکتريکي شده گرد و خاک زيادي را به پا کرده است. اين خودرو به پيشرانه ۸ سيلندر ۶.۲ ليتري سوپرشارژردار هلکت مجهز بوده و قدرت ۷۰۲ اسب بخاري و گشتاور ۸۸۱ نيوتون متري دارد. اين نيروي عظيم که به تمامي چرخ ها فرستاده مي‌شود همانند هر مجموعه ديگري داراي تلفاتي در مسير انتقال بوده و اين امر مي‌تواند قدرت واقعي در چرخ ها را تغيير دهد.

هنسي به دنبال تعيين قدرت توليدي پيشرانه در چرخ ها بوده و اقدام به تست داينوي اين پيکاپ کرده است. موضوع جالب اينکه هنسي قدرت TRX را فقط در چرخ هاي عقب اندازه‌گيري کرده است.

هنسي پس از تست به قدرت ۵۸۳ اسب بخاري و گشتاور ۷۷۳ نيوتون متري در چرخ هاي عقب رسيده است. نتيجه به دست آمده نشان دهنده تلفات ۱۷ درصدي خروجي پيشرانه است که خب کاملاً قابل‌درک است. هنسي قبلاً نيز فورد رپتور را تست کرده و اين خودرو تلفات قدرت ۲۰ درصدي را در چرخ هاي عقب به ثبت رسانده است.

اين تيونر مشهور اخيراً اعلام کرده خودروهاي ماموت ۹۰۰ و ۱۰۰۰ را توليد خواهد کرد که نسخه‌هاي ارتقا يافته از رم TRX مي‌باشند.

به لطف سوپرشارژر ارتقا يافته، پولي‌هاي جديد، هدرز از جنس فولاد ضدزنگ، اگزوز بهتر و کاليبراسيون جديد، پيشرانه هلکت هم‌اکنون حداکثر قدرت ۱۰۱۲ اسبي و گشتاور ۱۳۱۴ نيوتون متري توليد مي‌کند.

اما اگر اين ارقام هم شما را راضي نمي‌کنند مي‌توانيد پيشرانه ۷ ليتري هلفانت را براي TRX سفارش دهيد که با يک اکسل سوم نيز همراه شده و ماموت ۶ چرخ را ايجاد مي‌کند. اين خودرو قدرت ۱۲۰۰ اسب بخاري دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره