logo

رونمایی رسمی از اولین مدل ولوو ۲۰۲۲

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
رونمایی رسمی از اولین مدل ولوو ۲۰۲۲

باشگاه خبرنگاران/ امروز اولين مدل ولوو ۲۰۲۲ به طور رسمي رونمايي مي‌شود.
 
ولوو اعلام کرده بود که قصد دارد دومين خودروي الکتريکي خود را در دسامبر سال ۲۰۲۰  بدون اعلام هويت مدل رونمايي کند، اما اين اتفاق تا امروز رخ نداد و رمز و رازهاي مربوط به آن مانده بود، حال قرار است اين رمز و رازها  پايان يابد، زيرا EV جديد امروز در يک برنامه زنده، براي اولين بار به نمايش در مي‌آيد تا همه ببينند.

از آنجايي که کراس اوور کوچک شيک قبلاً يک نسخه شارژ کاملاً برقي ايجاد کرده است، تازه وارد جديد، شکل ديگري به خود مي‌گيرد. گزارش شده است که اين يک "کوپه" همانند XC۴۰ خواهد بود، به اين معني که سقف آن شيب دارتر خواهد بود، در حالي که احتمالاً در‌هاي عقب را حفظ مي‌کند. ادعا شده که اين خودرو جديد مي‌تواند به نام "C۴۰" نامگذاري شود، اما در حال حاضر هيچ چيز رسمي نيست.
 

اگر قرار است چنين باشد، انتظار مي‌رود مشخصات فني يکساني با XC۴۰  داشته باشد و تا حد زيادي از شارژ استاندارد استفاده کند. گفته شده اين خودرو تغييراتي در نماي ظاهري سقف دارد يعني داراي خط هاي متفاوتي است اما اين خطوط، احتمالاً تأثير منفي در فضاي عقب و ظرفيت بار دارد. 

چندي پيش، هاکان ساموئلسون، مديرعامل ولوو در مصاحبه با رسانه‌هاي خارجي، از خودروي جديد EV به عنوان يک ماشين بسيار زيبا با بدنه ساده تر ياد کرد. او ادامه داد که مدل جديد جايگزيني براي V۴۰ متوقف شده، نخواهد بود. همزمان با خبر رونمايي امروز، اطلاعيه مهمي در اين خصوص صبح امروز توسط ولوو منتشر شده که آنچه را که رئيس آن اعلام کرده بود، تأييد مي‌کند.

اين مارک سوئدي مي‌خواهد تا پايان دهه به يک برند کاملاً الکتريکي تبديل شود و هدف متوسط ​​آن اين است که تا سال ۲۰۲۵ فقط EV و PHE بفروشد، براي رسيدن به اين هدف اکنون چندين مدل الکتريکي در دست توليد است. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره