برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تصمیم شرکت جیپ برای تغییر نام محصولات خود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
تصمیم شرکت جیپ برای تغییر نام محصولات خود

باشگاه خبرنگاران/ مدير عامل شرکت مادر جيپ مي‌گويد وقت آن رسيده است که نام اين شرکت تغيير کند.
 
جيپ خودرو‌هايي به نام‌هاي چروکي و گراند چروکي را به فروش مي‌رساند.  بعد از ۱۲ سال وقفه که جيپ مجدد شروع به استفاده از اين نام در آمريکاي شمالي کرد، چندين بار در مورد اين نام اظهار نظر کرده است.

وال استريت ژورنال گزارش داد که مدير عامل Stellantis، شرکت مادر جيپ، گفته است که وي براي پايان دادن به استفاده از نام شرکت چروکي آزاد است. نماينده‌اي از جيپ از اظهار نظر بيشتر در اين مورد خودداري کرد و نمايندگان Cherokee Nation بلافاصله به اين درخواست، پاسخ ندادند.

براي اولين بار، چروکي Nation از جيپ مي‌خواهد نام خودرو‌هاي چروکي و گرند چروکي خود را تغيير دهد.

جيپ بيش از ۴۵ سال است که اتومبيل‌هايي با نام چروکي Nation توليد مي کند، در آن زمان اين شرکت چندين بار به دفاع از تصميم خود مبني بر استفاده از نام يک قبيله بومي در آمريکا براي اتومبيل‌هاي خود اقدام کرد. طي هشت سال گذشته و از زمان معرفي مجدد پلاک چروکي به بازار ايالات متحده در سال ۲۰۱۳، چروکي Nation نيز به رکورد رسيده است، اما هرگز به صراحت نگفته بود که جيپ بايد نام خودرو‌ها را تغيير دهد.

اکنون، در حالي که جيپ آماده است تا نسل بعدي گرند چروکي را به بازار عرضه کند، نام آن بايد تغيير کند.

جيپ در گفت‌وگويي از رئيس هوسکين براي پايان دادن به استفاده از نام چروکي در اتومبيل‌هاي خود گفت: نام خودرو‌هاي ما در طول سال‌ها براي احترام و تجليل از بوميان آمريکايي به خاطر اشراف و قدرت انتخاب شده است.

يک مقام مسئول از شرکت چروکي نيشن مي‌گويد نمايندگان جيپ اوايل اين ماه از طريق تلفن با رئيس هوسکين تماس گرفتند، اما موضع Nation در مورد استفاده جيپ از اين نام تغيير نکرده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره