نماد آخرین خبر

تولید اولین مدل لکسوس IS 500 F Sport با رنگی جدید

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ شرکت لکسوس خودروي جديد خود را با نام IS 500 F Sport Performance که داراي يک نسخه Launch Edition محدود به ۵۰۰ دستگاه است را با رنگ خاصي که نام تجاري آن ناشناس است، روانه خيابان‌ها کرد. قيمت اين مدل خاص هنوز در دسترس نيست، اما اين شرکت قصد دارد پاييز امسال مدل چهار درب اين خودرو را در آمريکا راه اندازي کند.

رنگ لکسوس ناشناس سايه‌اي از خاکستري با کمي براق بودن دارد که ظاهري مخفيانه ايجاد مي‌کند. اين وسايل نقليه همچنين با چرخ‌هاي ۱۹ اينچي جعلي BBS با طرح اسپليت هفت پره در مشکي مات سوار مي‌شوند. لکسوس مي‌گويد در مقايسه با طرح استاندارد ۱۹ اينچي IS F Sport در هر چرخ چهار پوند سبک‌تر است.


کابين IS 500 F Sport Performance Launch Edition داراي روکش دو رنگ مشکي و خاکستري فوق العاده است که صندلي‌ها، پانل‌هاي درب و کنسول مرکزي را مي‌پوشاند. تزئينات چوب خاکستر نقره‌اي قسمت‌هايي از فرمان را تزئين مي‌کند. همچنين يک انيميشن راه اندازي Launch Edition در صفحه پانل ابزار وجود دارد.

لکسوس جديد داراي موتور ۵.۰ ليتري V8 است که ۴۷۲ اسب بخار قدرت (۳۵۲ کيلووات) در ۷۱۰۰ دور در دقيقه و گشتاور ۳۹۵ پوند فوت (۵۳۵.۵ نيوتن متر) در ۴۸۰۰ دور دارد. هشت سرعت اتوماتيک خروجي را به چرخ‌هاي عقب مي‌فرستد. لکسوس تخمين مي‌زند که مدل V8 در ۴.۵ ثانيه به ۶۰ مايل در ساعت (۹۶ کيلومتر در ساعت) برسد و مصرف تقريبي ۲۴ مايل سوخت را دارد.

اين خودرو به طور استاندارد با بسته ديناميک هندلينگ ارائه مي‌شود که شامل سيستم تعليق تطبيقي ​​و ديفرانسيل لغزش محدود تورسن است. همچنين يک دمپر عملکرد عقب عرضه شده توسط ياما‌ها وجود دارد که استحکام سازه را بهبود مي‌بخشد. ترمز‌ها ۱۴.۰ اينچ در جلو و ۱۲.۷ اينچ در عقب هستند، به جاي ۱۳.۱ اينچ و ۱۱.۷ اينچ براي IS 350 F Sport. همچنين اين اتومبيل همچنين با جديدترين سيستم ايمني Lexus + 2.5 نيز ارائه مي‌شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره