نماد آخرین خبر

جنرال موتورز در فکر تولید آخرین مدل CERV

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
جنرال موتورز در فکر تولید آخرین مدل CERV

باشگاه خبرنگاران/ شرکت جنرال موتورز خودروي Chevy Speedster تک صندلي را به عنوان آخرين نمونه CERV توليد خواهد کرد.

شرکت جنرال موتورز (General Motors) در ارائه و انتشار تصاوير در اينستاگرام خود بسيار فعال است. بيشتر اين طرح‌هاي به اشتراک گذاشته شده خيالي هستند، در حالي که برخي از آن‌ها، احتمالا آينده محصولات جنرال موتورز را ترسيم مي‌کنند، مانند ارائه يک کاميون قدرتمند از ماه گذشته، که به نظر مي‌رسد مطالعه‌اي براي Chevy Silverado است.

در حالي که پست‌هاي حساب اينستاگرام جنرال موتورز، تمام بخش‌هاي خودرو را پوشش مي‌دهد، يک چيز در ميان آن‌ها مشترک است و آن اين است که آن‌ها توسط طراحان رسمي جنرال موتورز ساخته شده اند.

البته آخرين موردي که منتشر شد يک خودروي سريع تک صندلي با نشان Bow Tie را نشان مي‌دهد. البته نيازي هم به گفتن نيست که طراحي به دست آمده، نمايانگر يک خودروي سريع است. اگرچه شک داريم که اين وسيله نقليه براي مسابقه بوده يا براي جاده‌ها طراحي شده است. البته حروف CERV ۵ در کنار خودرو و بال جلوي کانسپت هم از نگاه‌ها دور نماند.

اگر در جريان نيستيد بايد بدانيد که CERV مخفف، Chevrolet Engineering Research Vehicle است. اين وسايل نقليه در سال ۱۹۵۹ به عنوان خودروي نمايشي شناخته شدند.

خودروي CERV جنرال موتورز
آخرين خودروي رسمي CERV در دهه ۹۰ به بازار عرضه شد که با عنوان CERV IV شناخته مي‌شود. CERV IV-B در سال ۱۹۹۷ به آزمايش نسل پنجم Chevy Corvette تبديل شد که از پيشرانه ۵.۷ ليتري LT۱، ۸ سيلندر بهره مي‌برد. شايان ذکر است، رانندگي با اين خودرو در جاده قانوني نيست، اما در سال ۲۰۰۹ به قيمت ۳۴۰۰۰ دلار فروخته شد. اين خودرو CERV ۵ شناخته مي شود، اما هنوز رسما يک CERV نيست و بايد در انتظار آينده و اتفاقات پيش رو در دنياي ماشين‌ها بمانيم.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره