پدال/ چین بزرگ‌ترین بازار خودروی دنیا بوده و شاید برای بسیاری از افراد غیبت چند ساله جنسیس در این بازار مهم سورپرایز کننده باشد. این موضوع در حال تغییر بوده و برند لوکس هیوندای با مراسمی پر سر و صدا در شانگهای حضور خود در این کشور را به اطلاع همه رسانده است.

جنسیس در دوم آوریل حضور رسمی خود در چین با استفاده از بیش از ۳ هزار پهپاد اعلام کرده است. این نمایش هوایی زیبا که با عنوان جنسیسِ جنسیس برگزار شده شامل تصاویر متنوعی از مارپیچ‌های خیره کننده و دستی بزرگ بوده و البته به باله‌ای لوگوی جنسیس نیز اشاره شده است. هدف جنسیس جلب‌توجه خریداران خودروهای لوکس به ویژه در چین بوده و از نظر ما این هدف محقق شده است.

مارکوس هِن مدیرعامل جنسیس موتور چین گفته است:

حضور یک برند در چین نشان دهنده شاید مهم‌ترین فصل جدید تاریخ برند ماست. جنسیس روی ایجاد برند در مرحله اول تمرکز خواهد داشت. ما به نمایان کردن موارد برجسته بیشتری از توانایی‌های خود در آینده ادامه خواهیم داد. مطمئنم که به این هدف خواهیم رسید و از همه می‌خواهم تا در این سفر همراه ما باشند.
سدان G80 و شاسی‌بلند GV80 اولین محصولات جنسیس برای بازار چین هستند. این دو خودرو بخشی از برنامه بازاریابی ویژه می‌باشند که جنسیس به‌طور خاص برای بازار چین در نظر گرفته است. این شرکت نه تنها به عنوان یک خودروساز بلکه به عنوان برند سبک زندگی نیز در چین حضور خواهد داشت. به همین خاطر مراسم ویژه جنسیس نشان دهنده پیام بازاریابی جدیدی به خریداران چینی می‌باشد.

 

مدیرعامل جنسیس موتور چین افزوده است:

ما از نمایش محصولات جهانی خود یعنی G80 و GV80 که به خاطر بالاترین کیفیت و طراحی متمایز شناخته شده‌اند هیجان‌زده هستیم. ما هدف ارتباط نزدیک با مشتریان چینی را دنبال می‌کنیم. این قول و هدف ما برای ارائه تجربه‌ای هدفمند و عاری از استرس است. به همین خاطر از مدل تجاری کاملاً جدیدی استفاده خواهیم کرد که تعهدات ما را نشان خواهد داد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar