برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
خودرو

حراج یک ب‌ام‌و ایستا مدل ۱۹۵۹، تخم‌مرغ دوست‌داشتنی آلمانی!

منبع
پدال
بروزرسانی
حراج یک ب‌ام‌و ایستا مدل ۱۹۵۹، تخم‌مرغ دوست‌داشتنی آلمانی!

پدال/ خودروهاي امروزي ب‌ام‌و اغلب بزرگ و سنگين هستند اما اين ايستا ۳۰۰ مدل ۱۹۵۹ که براي حراج گذاشته شده هيچ‌کدام از اين ويژگي‌ها را ندارد. اين خودروي کلاسيک دو سال پيش توسط يکي از نمايندگي‌هاي ب‌ام‌و در آمريکا خريداري شده و سپس پيشرانه و گيربکس آن موردبازسازي قرار گرفته‌اند. رنگ بيروني سبز روشن، سپرهاي کرومي، جا چمداني در عقب و سانروف پارچه‌اي خاکستري از ويژگي‌هاي بيروني اين ايستاي دوست‌داشتني هستند.

البته با توجه به سن و سال اين خودرو، وجود لکه‌ها و پوسيدگي‌هايي در بدنهٔ آن مثل قسمت رکاب‌ها طبيعي به نظر مي‌رسد. اين ايستا روي رينگ‌هاي ۱۰ اينچي فولادي مشکي‌رنگ با قالپاق‌هاي ب‌ام‌و قرار گرفته که در جلو با لاستيک‌هاي کاماک BN و در عقب با ميشلن XZX پوشيده شده‌اند. ترمزهاي جلو کاسه‌اي هستند و چرخ‌هاي عقب هم فقط يک ترمز کاسه‌اي دارند که در چرخ سمت راستي قرار دارد.

 
 

در کابين کوچک ايستا يک صندلي نيمکتي قرار دارد که توسط نمايندگي مذکور يک روکش خاکستري روي آن کشيده شده است. علاوه بر اين، کف‌پوش خودرو هم تعويض شده و يک قفسه هم در عقب آن نصب شده است. نگاهي به کيلومتر شمار اين ايستا نشان مي‌دهد که حدود ۲۶ هزار کيلومتر کار کرده است. اين ب‌ام‌و کوچک به يک پيشرانهٔ تک سيلندر ۲۹۸ سي‌سي مجهز است که ۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۸ نيوتن متر گشتاور دارد. اين نيرو از طريق يک گيربکس چهار سرعتهٔ دستي به چرخ‌هاي عقب منتقل مي‌شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره