برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

معرفی فیس‌لیفت سئات آرونا با به‌روزرسانی‌های داخلی و خارجی

منبع
پدال
بروزرسانی
معرفی فیس‌لیفت سئات آرونا با به‌روزرسانی‌های داخلی و خارجی

پدال/ تقريباً چهار سال بعد از معرفي، حالا نسخهٔ فيس‌ليفت سئات آرونا با تغييرات بيروني، کابين ديجيتالي‌تر و سيستم‌هاي ايمني بيشتر معرفي شده است. اين کراس‌اوور اسپانيايي که پسرعموي فولکس‌واگن تي‌کراس و اشکودا کاميک محسوب مي‌شود، در جلو با جلوپنجرهٔ بزرگ‌تر، گرافيک داخلي جديد چراغ‌ها و سپري کاملاً جديد با مکان جديد مه شکن‌ها که حالا به چراغ‌هاي اصلي جلو نزديک‌تر شده‌اند، بروز شده است.

در عقب خودرو نيز شاهد فونت جديد نوشتهٔ ARONA در زير جا پلاک و سپري جديد با ديفيوزري تهاجمي‌تر هستيم. فيس‌ليفت آرونا در تيپ‌هاي بالايي به چراغ‌هاي تمام LED مجهز شده و ۱۰ رنگ بيروني مثل آبي کبود جديد و آبي آسفالت براي آن در نظر گرفته شده که در کنار رنگ‌هاي متفاوت مغناطيسي، آبي نيمه‌شب و سفيد براي سقف قرار مي‌گيرند. علاوه بر اين، خريداران مي‌توانند رينگ‌هاي آلياژي جديدي با اندازه‌اي ۱۷ و ۱۸ اينچي را هم انتخاب کنند.

به‌روزرساني‌هاي داخلي آرونا مدل ۲۰۲۲ قابل‌توجه‌تر هستند زيرا داشبورد کاملاً از نو طراحي شده و شکلي دولايه پيدا کرده است. در اينجا، نمايشگر مرکزي استاندارد ۸.۲۵ اينچي و يا ۹.۲ اينچي در تيپ‌هاي بالاتر، حالا طرحي شناوري دارد و در بالاي دريچه‌هاي تهويه قرار گرفته است. در تيپ‌هاي بالاتر همچنين صفحه آمپر ديجيتالي هم ارائه مي‌شود. دريچه‌هاي تهويهٔ چراغ‌دار با رنگ‌هاي مختلف، غربيلک فرمان جديد D شکل و نورپردازي داخلي جديد نيز از ديگر ويژگي‌هاي کابين فيس‌ليفت آرونا هستند.

 

 
قابليت ادغام گوشي‌هاي هوشمند، خدمات کنترل از راه دور و سيم‌کارت داخلي ازجملهٔ به‌روزرساني‌هاي تکنولوژيک اين کراس‌اوور اسپانيايي هستند درحالي‌که براي کمک به راننده نيز سيستم‌هاي ايمني جديدي مثل دستيار جانبي، تشخيص علائم ترافيکي، دستيار پارک و دستيار سفر در نظر گرفته شده که آخري با ترکيب دستيار حفظ حرکت ميان خطوط و کروز کنترل، نوعي سيستم خودران را ايجاد مي‌کند.

ليست پيشرانه‌هاي بنزيني آرونا شامل دو موتور مختلف مي‌شود. موتور اول يک نمونهٔ ۱ ليتري سه سيلندر توربو است که در دو سطح قدرت مختلف قابل انتخاب است. نسخۀ پايهٔ اين موتور ۹۵ اسب بخار قدرت و ۱۷۵ نيوتن متر گشتاور دارد و به يک گيربکس پنج سرعتهٔ دستي متصل مي‌شود درحالي‌که براي نسخهٔ دوم با ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نيوتن متر گشتاور، گيربکس‌هاي شش سرعتهٔ دستي يا هفت سرعتهٔ دوکلاچه قابل انتخاب است. موتور بنزيني بعدي هم از نوع ۱.۵ ليتري چهار سيلندر توربو با ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نيوتن متر گشتاور است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره