برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ون آلفارومئو، مینی بوس ناشناخته قرن بیستم

منبع
خودرو بانک
بروزرسانی
ون آلفارومئو، مینی بوس ناشناخته قرن بیستم

خودرو بانک/ دهه 1960 و 1970 ميلادي دوران اوج جنبش هيپي در جهان بود. اين جنبش با يک خودرو شناخته مي‌شود و آن ون فولکس واگن يا فولکس واگن ميکرو باس است، خودرويي که اکنون به کافي شاپ سيار در سطح شهرهاي مدرن تبديل شده است. با اين حال يک ون ناشناخته ديگر در اين دوران متولد شد و آن آلفارومئو Autotutto بود که در دهه‌هاي 1950 و 1960 ميلادي به توليد مي‌رسيد.

اکنون يک دستگاه از اين ون خاص ايتاليايي که در سال 1961 توليد شده، از طريق مزايده Gooding & Company. به فروش گذاشته شده است. اين ون آلفارومئو قرمز رنگ است و لوگو Scuderia روي آن ديده مي‌شود که مربوط به تيم موتوراسپرت فراري است. انتظار مي‌رود اين آلفارومئو خاص به رقمي بين 60 تا 80 هزار دلار فروخته شود.

آلفارومئو اتوتوتو پلتفرمي همه کاره داشت که به شرکت سازنده اجازه ميداد تا اين خودرو را در آرايش‌هاي مختلف بدنه به توليد برساند. اين نسخه به حراج گذاشته شده بدنه‌اي کاملا سالم دارد و مسافت پيموده شده آن نيز بسيار اندک است. به همين دليل مي‌توان از آن به عنوان کلاسيکي با ارزش ياد کرد.

آلفارومئو اتوتوتو ياد شده از سال 2016 در جنوب کاليفرنيا بوده است و تمامي لوازم استاندارد آن همانند دفترچه راهنماي مالک، بروشور فروش، جک و آچار و لاستيک يدکي به همراه آن فروخته مي‌شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره