برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کامیون برقی جیلی به نمایش درآمد؛ انرژی پاک در خودروهای سنگین

منبع
خودرو بانک
بروزرسانی
کامیون برقی جیلی به نمایش درآمد؛ انرژی پاک در خودروهای سنگین

خودرو بانک/ انرژي الکتريکي آينده صنعت خودروسازي را به خود اختصاص داده است و تمامي خودروهاي سنگين و سبک در آينده‌اي نه چندان دور با استفاده از برق قدرت خود را تامين خواهند کرد. جيلي نيز که يکي از خودروسازان بزرگ چيني است به تازگي مدلي مفهومي از کاميون الکتريکي خود را به نمايش گذاشته است. انتظار مي‌رود اين کاميون الکتريکي در آينده با برند جيلي و با برد طولاني به بازار عرضه شود.

ظاهر کاميون برقي جيلي کاملا شبيه به کاميون تسلا است و به نظر مي‌رسد چيني‌ها همچنان بر کپي برداري از محصولات موفق اصرار دارند و قادر به ترک اين رويه نيستند. با توجه به اينکه اين کاميون يک مدل مفهومي است، طراحان جيلي سعي کرده‌اند تا اصول آيروديناميک را در طراحي آن بيشتر رعايت کنند و فرمي آينده نگرانه براي اين خودرو مهيا سازند. جلوپنجره کاميون جيلي از نوارهاي عمودي درخشان تشکيل شده که جلوه جذابي را به اين کاميون الکتريکي بخشيده است.

در قسمت عقب کاميون اتاق خوابي براي استراحت راننده در نظر گرفته شده است و مي‌توان کاميون جيلي را اصطلاحا سقف بلند خطاب کرد. پيش‌بيني مي‌شود برد اين کاميون برقي با توجه به شرايط، بين 634 تا 805 کيلومتر باشد. کاميون‌هاي الکتريکي براي تجاري شدن نياز به توسعه فناوري در زمينه شارژ سريع و باتري‌هاي بزرگ دارند، از اين رو به نظر مي‌رسد زمان زيادي تا فراگير شدن استفاده از کاميون‌هاي برقي در جهان باقي مانده باشد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره