برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جدیدترین جزئیات از نسل جدید ب‌ام‌و M2

منبع
پدال
بروزرسانی
جدیدترین جزئیات از نسل جدید ب‌ام‌و M2

پدال/ با اينکه ما حتي نسخه استاندارد ب‌ام‌و سري ۲ کوپه ۲۰۲۲ را نديده‌ايم اما قبلاً چيزهاي زيادي درباره نسخه پرچم‌دار اين خانواده شنيده شده است. نسل جديد M2 که قرار است سال آينده به عنوان خودروي مدل ۲۰۲۳ معرفي شود از نظر بسياري از افراد به عنوان آخرين خودروي ناب M شناخته مي‌شود. در واقع پس از اين خودرو شاهد استفاده از قواي محرکه الکتريکي شده در محصولات M خواهيم بود.

طرفداران شايد يک دليل اضافي ديگر براي هيجان‌زده شدن درباره کوچک‌ترين خودروي M داشته باشند و آن اينکه گفته مي‌شود نسل جديد M2 به‌صورت چهار چرخ محرک عرضه نخواهد شد. اگرچه M4 جديد به‌صورت ديفرانسيل عقب يا چهار چرخ محرک در دسترس است اما انتظار مي‌رود کوپه پرفورمنس و جمع‌وجور ب‌ام‌و در نسل جديد خود فقط به‌صورت ديفرانسيل عقب ارائه شود. اين تصميم درست نقطه مقابل آن چيزي است که درباره M240i ديده‌ايم زيرا نسخه M پرفورمنس آن فقط به‌صورت چهار چرخ محرک در دسترس خواهد بود.

M2 جديد با عدم انتقال نيرو به چرخ هاي جلو قادر خواهد بود از وزن خود بکاهد هرچند اين خودرو به خاطر ابعاد بزرگ‌تر سنگين‌تر از نسل فعلي خواهد بود. قبلاً گفته شده بود اين خودرو قدرت ۴۵۰ اسبي خواهد داشت اما در جديدترين خبرها به احتمال خروجي ۴۹۰ اسبي نيز اشاره شده که M2 تازه‌نفس را بين M4 استاندارد ۴۷۳ اسبي و M4 کامپتيشن ۵۰۳ اسب بخاري قرار مي‌دهد. ظاهراً گشتاور اين خودرو حدود ۵۵۰ نيوتون متر خواهد بود.

در ادامه گفته شده سيستم چهار چرخ محرک شايد در نسخه‌هاي داغ‌تر M2 همچون CSL احتمالي عرضه شود. در اين صورت شايد قدرت M2 از ۵۰۰ اسب بخار نيز عبور نمايد. شايان ذکر است M240i xDrive جديد قدرت ۳۶۹ اسبي خواهد داشت.

ظاهراً ب‌ام‌و توليد اين خودرو را از دسامبر ۲۰۲۲ شروع و در اوايل سال ۲۰۲۹ به پايان خواهد رساند. اين کوپه پرفورمنس شايد در برخي بازارها به ويژه اروپا زودتر بازنشسته شود و دليل آن نيز قوانين آلايندگي سفت‌وسخت مي‌باشد. رنگ‌هاي سفارشي نيز در M2 معرفي خواهند شد و مکان توليد آن نيز کارخانه‌هاي ب‌ام‌و در آلمان و مکزيک خواهد بود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره