برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
خودرو

پراید ثابت ماند؛ پژو گران شد

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی

خبرآنلاين/ بازار خودرو در اولين روز بازگشايي شاهد افزايش قيمت ها در اکثر خودروهاي موجود در بازار به ويژه خودروهاي گروه پژو بوده است.

بازار خودرو امروز شاهد افزايش قيمت هاي گسترده در بين خودروهاي گروه پژو بوده است؛ خودرو ۲۰۶ تيپ ۲ مدل ۱۴۰۰ اين گروه از ۲۲۰ ميليون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به قيمت ۲۲۵ ميليون تومان رسيده است و مدل ۱۳۹۹ اين خودرو نيز در اين مدت ۲ ميليون تومان گران شده است و امروز به قيمت ۲۱۲ ميليون تومان رسيده است و تيپ ۵ اين خودرو نيز در اين مدت ۳ ميليون تومان گران شده است و در حال حاضر به قيمت ۲۷۵ ميليون تومان رسيده است و پژو پارس ساده نيز از ۲۳۵ ميليون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به قيمت ۲۳۸ ميليون تومان رسيده است.

در بين خودروهاي گروه سمند نيز امروز افزايش قيمت ها مشهود بوده است؛ خودرو سمند LX مدل ۱۳۹۹ از ۲۰۴ ميليون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به قيمت ۲۰۵ ميليون تومان رسيده است و مدل ۱۴۰۰ اين خودرو نيز در اين مدت يک ميليون تومان گران شده است و ۲۱۶ ميليون تومان قيمت خورده است و سمند LX EF۷ نيز از ۲۳۸ ميليون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به قيمت ۲۳۸ ميليون تومان رسيده است.

خودروهاي رانا نيز امروز افزايش قيمت چشمگيري را تجربه کردند؛ رانا LX مدل ۱۳۹۹ امروز دو ميليون تومان گران شد و ۲۱۱ ميليون تومان قيمت خورد و مدل ۱۳۹۸ اين خودرو نيز از ۲۰۰ ميليون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به قيمت ۲۰۲ ميليون تومان رسيده است. خودروهاي کوييک نيز امروز شاهد افزايش قيمت گسترده بودند؛ کوييک دنده اي مدل ۱۳۹۹ از ۱۵۰ ميليون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به قيمت ۱۵۵ ميليون تومان رسيده است و مدل ۱۴۰۰ اين خودرو نيز از ۱۵۵ ميليون تومان در روز گذشته امروز به قيمت ۱۵۸ ميليون تومان رسيده است.

قيمت روز خودرو در جدول زير آمده است:

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره