پدال/ ميتسوبيشي در ماه فوريه از نسل جديد اوت لندر رونمايي کرد اما خبري از نسخه پلاگين هيبريدي اين خودرو نبود. دليل اين کار ادامه توليد اوت لندر پلاگين هيبريدي فعلي تا چند ماه آينده است. اين خودرو به همراه نسخه‌هاي درون‌سوز نسل جديد و تا زمان آماده شدن اوت لندر پلاگين هيبريدي جديد در بازار حضور خواهد داشت اما ژاپني‌ها به تازگي اولين تيزر از اوت لندر PHEV جديد را منتشر کرده‌اند.

ميتسوبيشي مي‌خواهد نسل جديد اوت لندر پلاگين هيبريدي را طي سال مالي جاري (آوريل ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲) و ابتدا در ژاپن عرضه کرده و سپس آن را از نيمه دوم سال آتي روانه بازار آمريکا کنند. در تيزرهاي منتشر شده از اين خودرو مي‌توان درگاه شارژ و نشان‌هاي خاص اين مدل را روي درب پشتي و گلگير جلو مشاهده کرد.

ميتسوبيشي اشاره‌اي به جزئيات فني اين محصول نداشته و تنها گفته که اوت لندر PHEV 2023 قدرت بيشتر و باتري بزرگ‌تري خواهد داشت. به عنوان يادآوري بايد گفت نسل فعلي اين خودرو چند ماه پيش به‌روز شد و از پيشرانه ۲.۴ ليتري بنزيني به جاي نمونه ۲ ليتري قبلي استفاده شد. اين پيشرانه قدرت ۱۲۶ اسبي و گشتاور ۲۰۱ نيوتون متري دارد. يک پيشرانه الکتريکي نيز روي اکسل عقب سوار شده و خروجي ۹۴ اسبي دارد. قدرت ترکيبي اين قدبلند ژاپني برابر با ۲۲۱ اسب بخار مي‌باشد.

ميتسوبيشي همچنين باتري ۱۲ کيلووات ساعتي قبلي را با نمونه بهتر ۱۳.۸ کيلووات ساعتي جايگزين کرد که نتيجه آن برد الکتريکي ۳۹ کيلومتري بود. مهندسان شرکت همچنين روي قواي محرکه کار کرده و حداکثر سرعت اين خودرو در حالت الکتريکي را به ۱۳۴ کيلومتر در ساعت رساندند. نسل جديد اوت لندر پلاگين هيبريدي خودروي کاملاً متفاوتي خواهد بود زيرا همانند نسخه‌هاي عادي از زيرساخت نيسان روگ جديد استفاده خواهد کرد.

اگر منتظر خودرويي سه رديفه با قواي محرکه پلاگين هيبريدي هستيد پس اوت لندر پلاگين هيبريدي جديد گزينه خوبي خواهد بود. اين خودرو قول پرفورمنس بهتر و برد کلي بالاتر را داده است.
 
ميتسوبيشي به زمان دقيق معرفي اين خودرو اشاره نکرده اما انتظار مي‌رود نسخه بازار ژاپن آن طي ماه‌هاي آتي رؤيت شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar