برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آماده سازی کراس اوور Ioniq ۵ N برای عرضه در سال ۲۰۲۲

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
آماده سازی کراس اوور Ioniq ۵ N برای عرضه در سال ۲۰۲۲

باشگاه خبرنگاران/ به نقل از موتور وان، در اوايل ماه جاري، عکاسان براي اولين بار يک خودروي Hyundai Ioniq ۵ را در حال آزمايش شکار کردند. حالا عکس‌هاي جديد آزمايش خودروي Ioniq ۵ N Crossover را در پيست مسابقه نوربرگرينگ نشان مي‌دهد.

اين کراس اوور در عکس‌هاي جديد داراي پلاک مشابه خودروي آزمايشي است که قبلاً ديده شده بود و عملکرد مشابهي نيز دارد. Ioniq ۵ فاقد هرگونه استتار است و تفاوت‌هاي قابل توجهي بين آن و نسخه معمولي اش وجود دارد. مثلا صندلي‌ها پايين‌تر قرار دارد و احتمالاً بر روي يک سيستم تعليق اصلاح شده حرکت مي‌کند که هندلينگ آن را بهبود مي‌بخشد.

هيونداي به اين موضوع اشاره نکرده است که از چه پيشرانه‌اي مي‌تواند در اين مدل استفاده شود، اگرچه اين يک راز نيست. کيا پلتفرم EV۶ خود را با هيونداي به اشتراک مي‌گذارد. همچنين کيا داراي تريم GT قدرتمندي است که ۵۷۶ اسب بخار قدرت (۴۳۰ کيلووات) را ارائه مي‌دهد. گفته مي‌شود که اين پلتفرم قادر است تا ۶۰۰ اسب بخار (۴۴۷ کيلووات) قدرت را پوشش دهد.

کراس اوور Ioniq ۵ N

زمان عرضه Ioniq ۵ N کراس اوور

البته اين احتمال وجود دارد که اين خودرو نام تجاري N را دريافت نکند. اما فعلا بايد منتظر بمانيم، چون انتشار Ioniq ۵ براي پاييز امسال برنامه ريزي شده، بنابراين ما انتظار داريم که خودروي Ioniq ۵ N سال آينده معرفي شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره