برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

پشت صحنه جذاب فیلم جدید جیمز باند با حضور «رنجروور اسپرت»

منبع
چرخان
بروزرسانی

چرخان/ فيلم سينمايي جديد جميز باند، No Time To Die، هشتم اکتبر در سينماهاي آمريکا اکران خواهد شد. در آستانه اکران فيلم، شرکت لندرور پشت صحنه‌هايي از رنجروور اسپرت SVR، که در سراسر فيلم از آن استفاده شده، منتشر کرده است.

يکي از اين دو رنجروور، يک SVR به رنگ خاکستري Eiger، رينگ‌هاي آلياژي ۲۲ اينچي Narvik Black و Carbon Park اختياري دارد. اين خودروها همچنين به کاپوت فيبر کربني SUV مجهز شده که همرنگ بدنه است، هر دو خودرو به عنوان ماشين‌هاي مناسب تعقيب و گريز خارج جاده‌اي انتخاب شده اند.

لي موريسون، هماهنگ‌ کننده تيم بدلکاري در بيانيه‌اي اين‌طور مي‌گويد: “من واقعا براي فيلم برداري سکانس تعقيب و گريز خارج جاده‌اي هيجان زده بودم، اين سکانس در يک محيط واقعا چالش برانگيز فيلم برداري ‌شد و Range Rover Sport SVR بهترين انتخاب ممکن براي اين قسمت از داستان بود.”

وي در ادامه افزود: “ما همه چيز را به طور رئال (و نه در استوديو و به کمک پرده‌هاي سبز) فيلم برداري مي‌کنيم، به همين خاطر در اين سکانس از تمام توان خود استفاده کرده‌ ايم تا آن را به يکي از به ياد ماندني‌ترين لحظات فيلم را براي بيننده‌ها تبديل کنيم.”

در طول تعقيب و گريز، جيمز باند در حالي که تويوتا لندکروز پرادو خود را مي‌راند، توسط دو SVR تعقيب مي‌شود. در يک صحنه، يکي از SVRها، از جاده منحرف مي‌شود، به يک پشته خاکي برخورد کرده و در نهايت چپ مي‌کند. شرکت لندرور خاطر نشان مي‌کند که در رنجروورهاي اسپورت SVR استفاده شده در فيلم، از همان سيستم تعليق مدل توليد شده استفاده شده. تعداد زيادي از خودروهاي ديگر در فيلم جديد جيمز باند نشان داده شده است.

اين خودروها شامل استون مارتين Valhalla، Land Rover Defender، Aston Martin DBS Superleggra، Aston Martin DB5، و يک V8 Vantage اصل مي‌شوند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar