پیشرانههای نسل بعدی بامو سری ۷ مشخص شدند

پدال/ نسل جديد بامو سري ۷ با تغييرات کاملي مثل چراغهاي جلوي دوقسمتي و نسخهٔ تمام الکتريکي براي مدل ۲۰۲۳ آماده خواهد شد اما حالا گزارشي ليست موتورهاي بنزيني آنرا اعلام کرده است. هرچند اين روزها قواي محرکهٔ بسياري از خودروها به الکتريکي تبديل شده است اما اين گزارش براي دوستداران موتورهاي درونسوز خبرهاي خوبي دارد. به گزارش بامو بلاگ، نسخهٔ پايهٔ سري ۷ جديد با نسخهاي بسيار ارتقاءيافته از پيشرانهٔ شش سيلندر خطي B58 ارائه خواهد شد. اين موتور در مدل ۷۳۵i حدود ۲۷۰ اسب بخار و در ۷۴۰i حدود ۳۷۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.
انتظار ميرود نسخهٔ بروز شدهٔ اين موتور در مدلهاي X5، X6 و X7 هم ارائه شود اما بهاحتمالزياد معرفي اوليهٔ آن در نسل جديد سري ۷ خواهد بود. هرچند نسخهٔ بروز شدهٔ موتور B58 قطعاً با استقبال زيادي مواجه خواهد شد اما طرفداران بامو احتمالاً به خاطر پيشرانهٔ V8 جديد سري ۷ مدل ۲۰۲۳ بيشتر هيجانزده ميشوند. گفته ميشود اين پيشرانه که با کد داخلي S68 شناخته ميشود، بر اساس پيشرانهٔ ۴.۴ ليتري توئين توربوي N63 کنوني ساخته خواهد شد و از سيستم هيبريدي برخوردار خواهد بود. به گفتهٔ بامو بلاگ، خروجي اين موتور بايد حدود ۵۳۵ اسب بخار باشد و مثل نسخهٔ جديد موتور ۳ ليتري B58، اين هشت سيلندر جديد هم بايد به زير کاپوت ديگر محصولات بامو راه پيدا کند.
و نهايتاً به نسخهٔ تمام الکتريکي نسل جديد سدان پرچمدار بامو ميرسيم که قطعاً پيشرفتهترين نسخهٔ آن خواهد بود. با توجه به گزارشهاي اوليه، سري ۷ جديد به لطف برخورداري از پکيج باطري بزرگ و دو موتور الکتريکي که به هر چهارچرخ نيرو ميدهند، ميتواند تا ۶۵۰ اسب بخار قدرت داشته باشد که آنرا به قويترين عضو خانوادهٔ اين سدان پرچمدار آلماني تبديل خواهد کرد.