برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انتشار تیزر رولزرویس گوست مشکی نشان جدید

منبع
پدال
بروزرسانی
انتشار تیزر رولزرویس گوست مشکی نشان جدید

پدال/ کمپانی رولزرویس ۲۸ اکتبر از مدل جدید خانواده مشکی نشان خود رونمایی خواهد کرد. اگرچه بریتانیایی‌ها چیزی را به‌صورت رسمی اعلام نکرده‌اند اما تیزر منتشر شده کاملاً به گوست با بهبودهای ظاهری اشاره می‌کند. در حال حاضر ۲۷ درصد فروش محصولات رولزرویس از نوع مدل‌های مشکی نشان هستند.

این خودروساز همچنین در حال همکاری با یکی از هنرمندان بریتانیایی برای تولید انیمیشنی منحصربه‌فرد است. رولزرویس در بیانیه خود اشاره‌ای به این موضوع نداشته اما انتظار می‌رود این انیمیشن در زمان رونمایی محصول جدید مشکی نشان به نمایش درآید.

رولزرویس تلاش‌های زیادی برای ترسیم جایگاهی خاص برای محصولات مشکی نشان خود انجام داده است و واضح است که قیمت این محصولات نیز بالاست. این برند می‌گوید مؤسسان شرکت یعنی سِر هنری رویس و سی اس رولز اخلالگران عصر خود بودند زیرا ثابت کردند خودرو می‌تواند از نظر قابلیت اطمینان و راندمان جایگزین کالسکه و اسب باشد.

رولزرویس همچنین خاطرنشان ساخته افرادی همچون جان لنون، کارل لاجرفلد، سامی دیویس جونیور و سوفیا لورن مالک محصولاتش بوده‌اند.

تورستن مولر اوتوس مدیرعامل رولزرویس می‌گوید: “کمپانی ما همیشه طیف منحصربه‌فردی از افراد را جذب کرده است. ما مفتخر به ارائه بهترین محصولات هستیم که با استفاده از آن می‌توانند موفقیت خود را به خوبی بیان کنند.” رولزرویس حتی اگر بخواهد ذهنیت دیگران نسبت به خود را تغییر هم دهد این‌گونه نخواهد بود زیرا این شرکت هنوز هم سمبل محصولات گران‌قیمت و خاص است.

این برند در سال ۲۰۰۹ مدل گوست را به عنوان راهی برای حضور در بین دسته جدیدی از مشتریان عرضه کرد. بعدها نیز شاسی‌بلند کولینان برای جذب طیف جدیدی از خریداران طراحی شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره