برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

راف CTR3 با قدرت ۷۶۶ اسب بخار، جواهری جذاب اما فراموش شده!

منبع
پدال
بروزرسانی
راف CTR3 با قدرت ۷۶۶ اسب بخار، جواهری جذاب اما فراموش شده!

پدال/ راف CTR3 یکی از متمایزترین و شناخته‌شده‌ترین خودروهای تاریخ این شرکت است و یکی از نمونه‌های جذاب این خودرو برای فروش در لوکزامبورگ آماده شده است. راف CTR3 در سال ۲۰۰۷ رونمایی شده است و رابطه خویشاوندی با پورشه کیمن دارد اما از نظر فنی و خروجی پیشرانه وجه اشتراک بسیار کمی بین آن و محصول اسپورت و پایه پورشه دیده می‌شود. در واقع راف CTR3 بر پایه شاسی سفارشی شرکت کانادایی مولتی ماتیک تولید شده است. همچنین باید گفت تنها ۳۰ دستگاه از این خودرو تولید شده است و خودرویی که مشاهده می‌کنید دارای شماره شاسی ۰۰۸ است.

در توضیحات این خودرو گفته شده است CTR3 در سال ۲۰۱۰ تولید و در سال ۲۰۱۳ به کارخانه بازگشت داده شده است تا راف خودرو را به مشخصات کلاب اسپورت ارتقا دهد. به همین خاطر پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری توئین توربوی CTR3 که قبلاً قدرت ۶۹۱ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۹ نیوتون متری تولید می‌کرد حالا قدرت ۷۶۶ اسب بخاری و گشتاور ۹۸۰ نیوتون متری دارد.

همچنین این خودرو دارای برخی بهبودهاست که از جمله آن‌ها می‌توان به اگزوز دارای زیرکونیوم، مجاری هوای ویژه روی پوشش پیشرانه، سیستم کارتل خشک، بازوهای کنترل جلوی برگرفته از پورشه ۹۹۷ GT3 RSR و میله‌های ضد لغزش اشاره کرد. همچنین لیست ویژگی‌های شاخص این خودرو شامل دامپرهای قابل تنظیم اولینز و کلاچ برگرفته از مدل مسابقه‌ای ۹۹۷ ۹۱۱ GT2 است.

رنگ بدنه خودرو مشکی ساده است که با رینگ‌های ۵ پره نقره‌ای همراه شده است. این رینگ‌ها توسط لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت ۴S در بر گرفته شده‌اند. این خودرو همچنین از کالیپرهای ترمز زرد رنگ و دیفیوزر عقب، بال و آینه‌های فیبر کربنی سود می‌برد. در کابین هم می‌توانیم صندلی‌های مسابقه‌ای با عناصر فیبر کربنی و پوشش چرم و آلکانترا را تماشا کنیم. شایان ذکر است فروشنده در توضیحات خود اشاره‌ای به کارکرد یا قیمت پیشنهادی نداشته است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره