برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

تست شتاب دیدنی «بی ام و M3 CS» مدل ۲۰۲۳

منبع
پدال
بروزرسانی

پدال/ بی ام و M3 CS مدل ۲۰۲۳ شاید جزو زیباترین سدان های بازار نباشد اما می‌تواند با صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای خود رقبای زیادی را شکست دهد!

خودروهای چهار درب معدودی توانایی رویارویی با این سدان جذاب آلمانی را خواهند داشت. به تازگی نمونه‌ای فابریک از M3 CS راهی اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان شده تا پرفورمنس خود را به نمایش بگذارد و همچون همیشه عملکرد این خودرو بهتر از ادعاهای سازنده بوده است. بی ام و می‌گوید سدان موردبحث در عرض ۳.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد اما M3 CS در واقعیت می‌تواند این کار را در ۳.۲ ثانیه انجام دهد. همچنین صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت خودرو نیز در ۱۰.۳۷ ثانیه ثبت می‌شود که بسیار بهتر از رکورد ۱۱.۱ ثانیه‌ای اعلامی توسط خود کارخانه خواهد بود. سوپر سدان یاد شده مسافت ۴۰۰ متر را نیز در ۱۰.۸۶ ثانیه طی کرده و برای رسیدن از سرعت ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت به ۱۰.۳۷ ثانیه زمان نیاز خواهد داشت.

اگرچه بی ام و M3 CS مدل ۲۰۲۳ عملکرد قابل‌توجهی دارد اما سریع‌ترین سدان این برند نیست زیرا M5 CS تست شده در سال‌های قبل توانست در عرض ۲.۹۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۹.۶۷ ثانیه‌ای و طی مسافت ۴۰۰ متر در ۱۰.۶۴ ثانیه جزو دیگر ویژگی‌های عملکردی سدان بزرگ‌تر بی ام و بوده‌اند. شاید با خود فکر کنید M5 CS بسیار سنگین‌تر از M3 CS است اما این‌طور نیست و اختلاف وزن دو خودرو فقط به ۶۰ کیلوگرم می‌رسد.

در ویدئوی منتشر شده همچنین می‌توانیم ثبت سرعت ۳۱۱ کیلومتر در ساعت توسط M3 CS را نیز مشاهده کنیم هرچند رقم دقیق ثبت شده توسط جی‌پی‌اس برابر با ۳۰۶ کیلومتر در ساعت بوده و این رقم نیز اندکی بیشتر از رقم اعلامی بی ام و است. همان‌طور که درباره M5 CS نیز دیده بودیم، سوپر سدان جدید بی ام و فقط یک سال عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود بین ۱۷۰۰ تا ۲۰۰۰ دستگاه از آن تولید شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره