برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هنرمندان و ورزشکاران مشتری تاگا شدند؛ تحویل پیکاپ صنایع خودروسازی پادرا آغاز شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
هنرمندان و ورزشکاران مشتری تاگا شدند؛ تحویل پیکاپ صنایع خودروسازی پادرا آغاز شد

آخرین خودرو/ صنایع خودروسازی پادرا سری اول پیکاپ دو دیفرانسیل تاگا را به مشتریان خود تحویل داد. تاگا یک پیکاپ جدید از نشان کینگ لینگ است که در گام نخست با پیشرانه بنزینی و جعبه دنده دستی به بازار ایران آمده و می خواهد تا با سایر پیکاپ های موجود در بازار رقابت کند. 
در میان مشتریان سری اول کینگ لینگ تاگا و صنایع خودروسازی پادرا، چهره های سرشناس ورزشی و هنری هم دیده می شدند. امیرعباس گلاب، محمد محمدی و وحید شمسایی از جمله مشتریان کینگ لینگ تاگا هستند و این پیکاپ صنایع خودروسازی پادرا را به عنوان یک گزینه آفرودی انتخاب کرده اند.

کینگ لینگ تاگا به دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی با پنل کنترل روی کنسول، دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی ۸ حالته برقی راننده، کروز کنترل، گرمکن صندلی های جلو، زیر آرنجی و شارژر USB ردیف عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تهویه اتوماتیک، جلو آمپر دیجیتال، دوربین ثبت وقایع، آینه های تاشو برقی با گرمکن، رینگ آلومینیومی، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، رادار خطی و… مجهز است.

این پیکاپ دو دیفرانسیل یک پیشرانه ۱.۸ لیتری توربو GDi با توان ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر دارد و توان از طریق جعبه دنده 6 سرعته دستی به چرخ های جلو و عقب منتقل می شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir