برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

شاسی بلند جدید 5 میلیاردی مدیران خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
شاسی بلند جدید 5 میلیاردی مدیران خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

آخرین خودرو/ شاسی بلند و کراس اوور دو دیفرانسیل VX اولین محصول نشان جدید اکستریم مدیران خودرو است. مدیران ارشد این شرکت می گویند که اکستریم VX با قیمتی در محدوده 4 تا 5.5 میلیارد تومان در اواخر سال جاری به بازار خواهد آمد. اکستریم VX لوکس ترین محصول مدیران خودرو به حساب می آید که از نشان اکسید گروه چری به ایران آمده است. در این گزارش نگاهی به اکستریم VX مدیران خودرو داشته ایم.

طی سه روز گذشته شرکت مدیران خودرو دو محصول اکستریم VX و اکستریم TXL را برای اولین برای مراسم تست درایو عمومی به پیست مجموعه آیلند آورد. این خودروی کراس اوور قرار است تا بزودی به در کارخانه مدیران خودرو مونتاژ شوند. در حال حاضر گفته می شود که VX اولین محصول نشان جدید اکستریم در بازار ایران خواهد بود. پس از آن اکستریم TXL به بازار می آید و قرار است تا پایان ساری جاری، عرضه محصولات این نشان جدید انجام شود.

مشخصات فنی اکستریم VX
وی ایکس لوکس ترین محصول اکستریم و اکسید است. این خودرو به یک پیشرانه دو لیتری توربو شارژ TGDi مجهز است که ۲۶۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اکستریم VX از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT است که توسط کمپانی آیسین (Aisin) تامین می شود. این جعبه دنده توان پیشرانه را به چرخ های جلو و عقب اکستریم VX می رساند. وزن لوکس ترین محصول اکستریم حدود دو تن اعلام می شود و این خودروی کراس اوور می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۹.۵ ثانیه ثبت کند. برای تنظیمات مختلف رانندگی در VX هفت حالت در نظر گرفته شده که نحوه انتقال قدرت و رفتار پیشرانه و جعبه دنده در آن تغییر می کند.

امکانات رفاهی و ایمنی اکستریم وی ایکس
اکستریم وی ایکس در بحث امکانات رفاهی و ایمنی کامل ترین و لوکس ترین محصول مدیران خودرو به حساب می آید. این خودرو با فناوری های جدید همراه شده و سطح جدیدی از کیفیت متریال در خودروهای چینی (موجود در بازار ایران) را به مشتریان ارائه می دهد.
در اکستریم VX امکاناتی مانند ۸ کیسه هوای ۱۲ نقطه ای، کروز کنترل تطبیقی، نور پردازی کابین، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، اسکنر هوشیاری راننده، دستیار صوتی فارسی، دسته دنده الکتریکی، فناوری LED چراغ ها، رینگ آلومینیومی ۲۰ اینچی، چراغ روشنایی روز، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، اتوپارک، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، ماساژور صندلی راننده، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، تهویه مستقل ردیف جلو و عقب، تهویه اتوماتیک دوکاناله برای ردیف جلو، پاکسازی هوای کابین، نمایشگر لمسی مستقل برای شاگرد، کلاستر دیجیتال، شارژر بی سیم تلفن همراه، درِ صندوق عقب برقی، سقف پانورامای برقی، سیستم صوتی حرفه ای، حافظه صندلی راننده، صندلی اتومن شاگرد، تنظیم صندلی شاگرد از ردیف دوم، صندلی های برقی ردیف سوم، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تریم داخلی چرم و جیر، هداپ دیسپلی، نور بالای اتوماتیک، تابلوخوان، دنده پشت فرمان و… دیده می شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir