برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
خودرو

«لاماری ایما» در سامانه یکپارچه؛ کدام نسخه به فروش می رسد؟

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
«لاماری ایما» در سامانه یکپارچه؛ کدام نسخه به فروش می رسد؟

آخرین خودرو/ لاماری ایما دوباره به سامانه یکپارچه عرضه خودرو اضافه شده است و احتمالا به زودی عرضه این کراس اوور مونتاژی آغاز خواهد شد.

به تازگی لاماری ایما به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اضافه شده است و در دور جدید، قرار است این کراس اوور مونتاژی عرضه دوباره داشته باشد. در سامانه مشخصات نسخه معمولی درج شده اما هنوز مشخص نیست نسخه معمولی عرضه می شود و یا نسخه X هم قابل سفارش خواهد بود. در هر صورت با اتمام صدور فراخوان های عرضه دوره قبل، حالا دوباره عرضه لاماری را در سامانه یکپارچه داریم و به زودی هم لاماری HEV در سامانه وارداتی ها عرضه خواهد شد.

مشخصات لاماری ایما
کراس اوور آرین پارس موتور در نسخه معمولی و X به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ TGDI مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر را دارد. قدرت پیشرانه از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو می رسد. سیستم تعلیق لاماری ایما در جلو از نوع مک فرسون است و در عقب سیستم مولتی لینک یا چند اتصاله را داریم. با این قدرت و گشتاور شتاب صفر تا صد این خودرو در ۹.۵ ثانیه انجام می شود و مصرف ترکیبی ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای این کراس اوور ثبت می شود.

در نسخه معمولی ایما امکاناتی نظیر سقف پانورامیک، صندلی ۶ حالته برقی راننده، دوربین ثبت وقایع، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، دوربین و سنسور پارک عقب، شش کیسه هوای ده نقطه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، دسته دنده الکترونیکی، کلاستر دیجیتال و فرمان کمکی برقی دیده می شود. در نسخه فول آپشن یا همان لاماری ایما ایکس، امکانات دیگری نظیر سنسور باران، گرم کن و سرد کن صندلی راننده، گرمکن صندلی شاگرد، تنظیم صندلی های سرنشینان جلو به صورت برقی، در صندوق عقب برقی، سیستم پایش نقطه کور، نور بالا خودکار، هشدار تصادف از جلو، ماساژور صندلی راننده و…. اضافه شده است.

ویدیو معرفی لاماری ایما فول آپشن

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir