برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

«کادیلاک اسکالید V» به یک هیولای ۱۰۰۰ اسبی تبدیل می‌ شود

منبع
پدال
بروزرسانی
«کادیلاک اسکالید V» به یک هیولای ۱۰۰۰ اسبی تبدیل می‌ شود

پدال/ هنسی با تغییرات جامعی در پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ اسکالید V، خروجی این موتور را به ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۰۰ نیوتن متر گشتاور رسانده است.

کادیلاک اسکالید V با ۶۸۲ اسب بخار قدرت، وقتی از کارخانجات جنرال موتورز خارج می‌شود اصلاً خودروی ضعیفی نیست اما برای کسانی که حتی به این هم قانع نیستند، هنسی پکیج تیونینگی را تدارک دیده است. مثل دیگر خودروهای جنرال موتورز که به پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ LT4 مجهز هستند و توسط هنسی تیونینگ شده‌اند (کامارو ZL1 و کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ)، تیونر تگزاسی قدرت اسکالید V را هم به عددی چهاررقمی رسانده است.

این ماشین حالا ۱۰۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۲۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد که ۳۲۳ اسب بخار و ۳۱۵ نیوتن متر از نسخهٔ استاندارد بیشتر است. این افزایش نیرو به لطف تغییراتی مثل سیستم ورود هوای جریان بالاتر، ارتقاء پوشرادها، پورت و پولیش سرسیلندرها، میل بادامک‌های اختصاصی HPE، بهبود فنر سوپاپ‌ها، مبدل حرارتی بزرگ‌تر، واشر سرسیلندر جدید و مبدل کاتالیزوری جریان بالاتر حاصل شده است.

هنسی هنوز قیمت این پکیج تیونینگ را اعلام نکرده است اما اسکالید V استاندارد با قیمت پایهٔ ۱۵۰ هزار دلار، شاسی‌بلند بسیار گرانی محسوب می‌شود. این خودرو ۶۸۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۵ نیوتن متر گشتاور دارد و ظرف تنها ۴.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. با قدرت بیشتر کیت هنسی اما قطعاً این زمان سریع‌تر خواهد شد. این تیونر برای پکیج خود گارانتی سه‌ساله یا ۵۸ هزار کیلومتری را ارائه می‌کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir