برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

جایگزین تیگو 8 پرو رونمایی شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
جایگزین تیگو 8 پرو رونمایی شد

آخرین خودرو/ شرکت مدیران خودرو از نسخه جدید تیگو ۷ رونمایی کرد. این خودرو با نام تیگو ۷ پرو مکس به بازار عرضه می شود و نشان فونیکس بر روی آن نصب شده است.
شب گذشته شرکت مدیران خودرو در هتل استقلال تهران مراسم رونمایی فونیکس Tiggo 7 Pro Max را با حضور خبرنگاران، مدیران ارشد این شرکت، جمعی از هنرمندان و نمایندگی ها برگزار کرد. تیگو ۷ جدید با پسوند پرو مکس به بازار می آید و تا ماه آینده عرضه آن آغاز می شود. 
حتماً ببینید: ویدیوی معرفی و مشخصات فونیکس تیگو ۷ پرو مکس

فونیکس تیگو ۷ پرو مکس به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه ۱۹۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ های جلوی تیگو ۷ جدید می رساند. در آینده قرار است تا نسخه دو دیفرانسیل Tiggo 7 Pro Max هم به بازار عرضه شود. 
این خودرو در بحث امکانات رفاهی و ایمنی از نسخه های قبلی Tiggo 7 کامل تر است. در فونیکس تیگو ۷ پرو مکس امکاناتی مانند سقف پانوراما، نور پردازی کابین، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، صندلی های جلوی برقی با سردکن و گرمکن، حافظه صندلی راننده، رینگ آلومینیومی، تهویه اتوماتیک دو کاناله با فناوری پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل تطبیقی، رادار خط خوان، رانندگی بین خطوط، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار تابلوخوان، نور بالای اتوماتیک، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، تریم داخلی چرم، جلو آمپر دیجیتال و یکپارچه با مالتی مدیا، دوربین ۳۶۰ درجه، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، قابلیت روشن کردن خودرو از راه دور، درِ صندوق عقب برقی، سیستم صوتی حرفه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، اپل کارپلی، اندروید اتو و… دیده می شود.
در فونیکس تیگو ۷ پرو مکس شاهد آن هستیم که طراحی تا حدی نسبت به نسخه قبلی متفاوت است. جلو پنجره و سپر این خودرو تا حدی به روز شده است. همچنین کاسه چراغ پیوسته به بخش عقب این خودرو اضافه شده است. در بخش کابین هم سبک طراحی جدید چری دیده می شود.
گفته می شود که Tiggo 7 Pro Max در بحث قیمتی نزدیک به Tiggo 8 Pro خواهد بود. در حال حاضر مدیران خودرو تولید فونیکس Tiggo 8 Pro را متوقف کرده است و احتمالاً تیگو ۷ جدید با قیمتی نزدیک به این خودرو به بازار می آید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir