برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
خودرو

تصاویر رسمی و مشخصات «آریزو ۸» منتشر شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
تصاویر رسمی و مشخصات «آریزو ۸» منتشر شد

آخرین خودرو/ شرکت مدیران خودرو تصاویر رسمی آریزو ۸ را در وبسایت فونیکس منتشر کرد. این خودروی سدان قرار است تا پایان سال جاری به بازار بیاید.

آخرین قیمت خودرو را اینجا بخوانید

به گزارش آخرین خودرو، فونیکس آریزو ۸ هم که لوکس ترین سدان گروه چری است، برای رقابت با سدان های کلاس D به بازار ایران می آید. سدان جدید مدیران خودرو مجهز به یک موتور ۲ لیتر توربو است که قدرت ۲۵۴ اسب بخار را با گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر در اختیار دارد. جعبه دنده آریزو ۸ از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که توان را به چرخ های جلوی این سدان می رساند.

لوکس ترین و قوی ترین سدان مدیران خودرو از نشان چری به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، فناوری LED چراغ ها، دنده پشت فرمان، رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، صندلی های جلوی برقی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، گرمکن فرمان، ترمز اضطراری، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، نور پردازی کابین، نور بالای اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، تریم داخلی چرم، حافظه صندلی راننده، و… مجهز خواهد بود.

در حال حاضر تصاویر رسمی و مشخصات اولیه آریزو ۸ در وبسایت فونیکس منتشر شده است. از سویی تعدادی بیلبورد به این سدان جدید مدیران خودرو در سطح شهرها اختصاص پیدا کرده است. گفته می شود که فونیکس آریزو ۸ در بهمن ۱۴۰۲ به صورت رسمی رونمایی می شود و پس از آن فروش آن آغاز خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir