برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

خودروی «کوراندو» به وارداتی های BM Cars اضافه شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
خودروی «کوراندو» به وارداتی های BM Cars اضافه شد

آخرین خودرو/ بر اساس به روز رسانی های جدید سایت BM Cars، به تازگی سانگ یانگ کوراندو به مدل های وارداتی این نشان اضافه شده است و به زودی به عرضه می رسد.

نشان BM Cars به عنوان بازوی وارداتی گروه بهمن واردات خودروهای مختلف را از برند های مختلف انجام می دهد. در ابتدا خودروهایی از نشان های بستیون، هونگچی و DFSK در سبد محصولات BM Cars بودند اما از همان ابتدا اعلام شده بود که قرار داست خودروهایی از نشان های ام جی، نتا و سانگ یانگ هم به این محصولات اضافه شوند. حالا سایت BM Cars به روز رسانی جدیدی داشته و کوراندو به سبد محصولات این شرکت اضافه شده است. کراس اووری که بازار با آن آشناست و قرار است با جدید ترین نسخه به ایران بیاید. البته که نوراموتور هم در ایران مونتاژ این خودرو را انجام می دهد و این یعنی در سال آینده کوراندو را در دو نسخه وارداتی و مونتاژی در بازار کشور خواهیم دید. سانگ یانگ کوراندو یا همان کی جی موبیلیتی کوراندو یک کراس اوور با کیفیت و کره ای است که احتمالا می تواند بازار وارداتی ها را داغ تر کند. در ادامه معرفی مختصری از این کراس اوور وارداتی خواهیم داشت.

مشخصات فنی کوراندو BM Cars
زیر کاپوت کوراندو BM Cars یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ TGDI قرار گرفته که توان تولید نهایت قدرت ۱۶۳ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو می رسد و همینجا تفاوت این نسخه با نسخه مونتاژی رقم می خورد. در نسخه مونتاژی قابلیت تمام چرخ محرک یا AWD را داشتیم اما نسخه وارداتی BM Cars دیفرانسیل جلو است.

سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است تا سواری راضی کننده ای را در این کراس اوور داشته باشیم. رینگ ها ۱۸ اینچی هستند و مصرف ترکیبی این خودرو در شرایط ایده آل تنها ۷.۷ لیتر در هر صد کیلومتر است. این مشخصات نشان می دهد با یک کراس اوور غیر چینی جذاب طرف هستیم که مشخصات فنی قابل قبولی دارد.

کابین و امکانات
سبک طراحی به کار رفته در داخل کوراندو چندان جذاب و جدید نیست اما دوام و کیفیت را می توان در این محصول کره ای دید و لیست امکانات هم به اندازه ای کامل است که می تواند مشتری را راضی به خرید کند. در کوراندو BM Cars امکاناتی نظیر فرمان کمکی برقی، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم پایش میزان باد تایرها (TPMS)، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سنسور پارک عقب و جلو، دوربین عقب، رادار نقطه کور، رانندگی بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، صندلی برقی راننده و سرنشین جلو، گرم کن صندلی های جلو، صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی مالتی مدیا، شارژر وایرلس تلفن همراه، سنسور نور، سانروف، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، سنسور باران و… را می بینیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir