logo
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

تیتراژ کارتون خاطره انگیز «نانوک» با دکلمه زیبای علیرضا باشکندی 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ شکار بزرگ نانوک یا نانوک، شکارچی بزرگ یک مجموعه انیمیشنی محصول مشترک فرانسه و کانادا در سال ۱۹۹۶ و در ۲۶ قسمت است. این انیمیشن توسط Elma Animation، Medver International Inc. و TF1 در همکاری با Mediatoon تهیه شده است. این سریال توسط سرژ روزنزوایگ ساخته و تولید شده است. کارگردان ها فرانک بورگرون، مارک پرت، و استفان روکس بودند. تهیه کنندگان اجرایی پل روزنبرگ، دانا هستیر و لیز لافونتین بودند. نویسندگان عبارت بودند از: فرانسوا چارپیات، سوفی دکروازت و سرژ روزنزوایگ. موسیقی توسط خاویر کوبو و میشائل دون بود. این سریال اولین بار در فرانسه در روز چهارشنبه ۳ سپتامبر ۱۹۹۷ در TF Jeunesse از TF1 پخش شد و در کانادا از کانال تله تون پخش شد.
این داستان دلربا در مناظر خشن قطب شمال کانادا اتفاق می افتد، در آن اطراف، نانوک پسری دوازده ساله که سفری را برای یافتن پدر گمشده‌ اش آغاز میکند. از طرفی چالش شکار خرس افسانه‌ ای را سواک نانوک بر عهده میگیرد.
نمایش این کارتون در ایران با نام نانوک در سال ۷۸ ظهرهای جمعه از برنامه کودک شبکه یک پخش میشد و چندین بار هم بازپخش شد. تیتراژ آن با دکلمه زیبای علیرضا باشکندی صورت گرفته و برای خیلی از ماها بسیار خاطره انگیز است.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره