logo
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

برادران داردن آماده فیلمبرداری فیلم جدید

منبع
مهر
بروزرسانی
برادران داردن آماده فیلمبرداری فیلم جدید

مهر/ فیلمبرداری «مادران جوان» فیلم جدید ژان پیر و لوک داردن در ماه آگوست (مرداد) شروع می شود.

در حالی که انتخاب بازیگران فیلم بعدی برادران داردن با عنوان «مادران جوان» انجام شده، تولید آن به زودی و در ماه آگوست (مرداد) شروع می‌شود و از حالا می‌توان پیش‌بینی کرد که در جشنواره کن ۲۰۲۵ حضور داشته باشد.

داستان این فیلم درباره جسیکا، پرلا، جولی، نایما و آریان است. آنها ساکنان پناهگاهی برای مادران جوان هستند، مادرانی که همگی در شرایط سختی بزرگ شده‌اند و برای به دست آوردن زندگی بهتر برای خود و فرزندانشان تلاش می‌کنند.

به احتمال زیاد «مادران جوان» نیز یک درام اجتماعی-رئالیستی دیگر از برادران داردن خواهد بود که در زادگاه آنها بلژیک اتفاق می‌افتد. آنها احتمالاً بازیگران غیرحرفه‌ای را انتخاب کرده‌اند و گفته می‌شود نقش اصلی را یک دختر ۱۹ ساله برعهده دارد.

داردن‌ها برای فیلم‌هایشان ۲ بار برنده نخل طلا شده‌اند؛ یک بار برای «روزتا» در سال ۱۹۹۹ و یک بار برای «بچه» در سال ۲۰۰۵. از دیگر فیلم‌های برجسته آن‌ها می‌توان به «دو روز، یک شب»، «بچه‌ای با دوچرخه» و «پسر» اشاره کرد.

جدیدترین فیلم آنها «توری و لوکیتا» نقدهای خوبی گرفت و آنقدر جذاب بود که حتی توجه مارتین اسکورسیزی را به خود جلب کرد و موجب شد تا در نامه‌ای به ورایتی به تحسین آخرین کار آنها بپردازد. وی نوشت: «توری و لوکیتا» یکی از ویرانگرترین تجارب سینمایی است که پس از مدت‌ها داشته‌ام. من همیشه شیوه فیلم‌سازی ژان پیر و لوک داردن را تحسین کرده‌ام، تسلط آن‌ها با تعهد معنوی و اخلاقی آن‌ها به شخصیت‌هایشان در هم تنیده شده است و این فیلم را به یکی از ترسناک‌ترین و همچنین یکی از بهترین فیلم‌های آنها بدل کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره