نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

خالقان مجموعه تلویزیونی «هری پاتر» مشخص شدند

منبع
فارس
بروزرسانی
خالقان مجموعه تلویزیونی «هری پاتر» مشخص شدند

فارس/ فرانچسکا گاردینر و مارک مایلود که در سریال محبوب «وراثت» با شبکه اچ‌بی‌او همکاری داشتند، نگارش فیلمنامه و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «هری پاتر» بر اساس مجموعه داستان‌های جی کی رولینگ را بر عهده خواهند داشت.
 گاردینر از مشاوران تولید فصل سوم و چهارم مجموعه تلویزیونی «وراثت» و تهیه‌کننده سریال «کشتن ایو»، یکی از سه نامزدی بود که در رقابت با تام موران و کتلین جوردن پیروز شد؛ او به عنوان شورانر برای ساخت «هری پاتر» در قالب مجموعه تلویزیونی انتخاب شده است.مایلود که کارگردانی قسمت‌های زیادی از مجموعه «وراثت» و «بازی تاج و تخت» را به عهده داشته، چند قسمت از این مجموعه تلویزیونی که قرار است در سال ٢٠٢۶ پخش شود را نیز کارگردانی خواهد کرد. او به همراه گاردینر از مدیران اجرایی تولید نیز هست.
این مجموعه تلویزیونی براساس هفت کتاب نوشته شده توسط رولینگ، «هری پاتر و سنگ جادو»، «هری پاتر و تالار اسرار»، «هری پاتر و زندانی آزکابان»، «هری پاتر و جام آتش»، «هری پاتر و محفل ققنوس»، «هری پاتر شاهزاده دورگه» و «هری پاتر و یادگاران مرگ»، ساخته خواهد شد. مجموعه رمان‌های «هری پاتر» به بیش از ٨٠ زبان ترجمه شده و به موفقیت تجاری بزرگی دست یافت. مجموعه فیلم‌هایی که براساس این رمان‌ها ساخته شده‌اند به فروش ٧/٨ میلیارد دلار در سراسر جهان دست یافته‌اند. رولینگ با حمایت از این دو

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره