نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

چه خبر از حامد کمیلی و گلاره عباسی؟

منبع
خراسان
بروزرسانی
چه خبر از حامد کمیلی و گلاره عباسی؟

خراسان/ کامبیز دیرباز جدیدترین هنرمندی است که به جمع بازیگران سریال نمایش خانگی «شغال» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی اضافه شده است. کامبیز دیرباز این روزها فصل سوم «زخم کاری» را در حال پخش از شبکه نمایش خانگی دارد.
یادبود زنده‌یاد داوود رشیدی، بازیگر و کارگردان مطرح سینما و تئاتر ایران در نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» برگزار می‌شود. زنده‌یاد رشیدی از چهره‌های ماندگار هنر ایران، پنجم شهریور ۱۳۹۵ و در ۸۳ سالگی چشم از جهان فروبست.
«روایت ناتمام سیما» با بازی حامد کمیلی و به کارگردانی علیرضا صمدی از چهارشنبه ۱۳ تیرماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود. پوستر فیلم سینمایی «روایت ناتمام سیما» نیز در فاصله سه روز مانده تا اکران این فیلم در سینماها، رونمایی شد.
نگارش فیلم‎نامه فصل دوم سریال «سال‌های دور از خانه» با بازی هادی کاظمی به پایان رسید تا این سریال به مرحله تولید نزدیک‌تر شود و مخاطبان بار دیگر شاهد ماجراهای بامزه «خنجری» و «زهره» باشند. فصل اول سریال «سال‌های دور از خانه» در سال 1398 به کارگردانی سید مجید صالحی در 15 قسمت تولید شد.
گلاره عباسی برای مستند «هما» از فرانسه جایزه گرفت. این خبر را خبرگزاری فارس اعلام کرده و نوشته که مستند «هما» ساخته گلاره عباسی، جایزه بهترین کارگردان مستند را از «جشنواره جهانی فیلم» در کن فرانسه گرفت. مستند «هما» روایت زندگی زنی است که در کمپ ترک اعتیاد کار می‌کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره