نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

اصغر فرهادی این روزها چه می کند؟

منبع
خراسان
بروزرسانی
اصغر فرهادی این روزها چه می کند؟

خراسان/ اصغر فرهادی کارگردان و فیلم نامه نویس مشهور ایرانی مهمان ویژه جشنواره بین المللی فیلم امّان در کشور اردن خواهد بود. بخش «اولین و آخرین» جشنواره فیلم امّان که ویژه تقدیر از فیلم سازان باتجربه است به بررسی تکامل زبان سینمایی فرهادی در طول سال‌ها می‌پردازد.

حسین رفیعی بازیگر سریال «فراری» در گفت و گویی درباره تجربه بازی در این سریال گفت: در این سریال نقش دستیار کارگردانی را دارم که بسیار به نقش اول سریال یعنی هادی نزدیک است. نمی‌شود گفت که نقش جدی در سریال دارم، نقشم تقریبا طنز است البته بخشی نیز جدی می شود.

اکران خصوصی فیلم «روایت ناتمام سیما» ساخته علیرضا صمدی با حضور غزل شاکری، همسرش و دیگر عوامل فیلم برگزار شد. همزمان با اکران خصوصی «روایت ناتمام سیما» سومین ساخته علیرضا صمدی در پردیس سینمایی هدیش، حضور غزل شاکری در کنار همسرش؛ حسین ماهینی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
سپند امیرسلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه انرژی از شبکه نسیم به پژمان بازغی، مجری این برنامه گفت که نگرش او به زندگی پس از ابتلا به بیماری کرونا تغییر کرد و روزهای خاصی را در آن دوران تجربه کرد.
بهروز افخمی کارگردان قسمت اول «سن پطرزبورگ» پس از آن که مدتی قبل درباره ساخت سری دوم و تغییر کارگردان فیلم خبرهایی منتشر شده بود، به ایسنا گفت: اتفاق خوبی است و امیدوارم موفق باشند. او در پاسخ به این که آیا قصد نداشته خودش قسمت دوم فیلم را بسازد، گفت: نه.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar