نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

محمد فیلی با گلایه‌ها و امیدهایش/ لطفا متواری نشوید!

منبع
صبا
بروزرسانی
محمد فیلی با گلایه‌ها و امیدهایش/ لطفا متواری نشوید!

صبا/ محمد فیلی می‌گوید جوانان باید بیشتر توسط کارگردانان و تهیه‌کنندگان کار کنند و استعدادهای درخشانی کشف شوند.
 محمد فیلی بازیگر سینما و تلویزیون است که از معروف‌ترین نقش‌هایش می‌توان به نسیم بیگ و بسیم بیگ در سریال روزی روزگاری، مموش در سریال تفنگ سرپر و نقش شِمر در سریال مختارنامه اشاره کرد.
او درباره این روزهایش به صبا گفت: متأسفانه در این روزها مشغول مداوای خودم هستم. مداوای بیکاری، در منزل ماندن و مداوای ندادن حق و حقوقم و امیدوارم که روزی برسد که این مشکلات حل شود!
فیلی اظهار داشت: بنده حدود ۶ کار در دفتر وصف صبا انجام دادم و شاید تنها دفتری بود که از آن‌ها رضایت داشتم به دلیل اینکه خوب کار کردند و آثارشان ماندگار بودو پرداختی‌های خوبی نیز از سمت آن‌ها داشتیم. فکر می‌کنم این دفتر تنها جایی است که احساس امنیت می‌کنم.
این بازیگر با گلایه از برخی رفتارها گفت: افراد نابلد به عنوان مسئول و تهیه‌کننده به این عرصه وارد می‌شوند و مبلغ هنگفتی به دست می‌آورند و به طبع تحریک می‌شوند و این مبالغ را خرج می‌کنند و در نهایت دستمزد هنرمندان را پرداخت نمی‌کنند و متواری می‌شوند.
یک زمانی ما جوان بودیم و دوست داشتیم که از ما استفاده کنند و پیشنهادات زیادی بدهند اما مقداری دیر این اتفاق رخ داد اما من معتقدم جوانان باید بیشتر توسط همین کارگردانان و تهیه‌کنندگان کار کنند و استعدادهای درخشانی کشف شوند. نسل جدید بازیگران امروز در سینما بسیار خوب کار می‌کنند و ضمن توانمندی ای که دارند افرادی تحصیل‌کرده هم هستند و با اطلاعات بهتری کار می‌کنند.

فیلی درباره پیشنهادهای تازه‌ای در بازیگری به صبا گفت:متأسفانه در حال حاضر پیشنهادی ندارم و بیشتر دلشکسته همین ماجرا هستم که کار کردم و تاکنون هیچ شخصی برای پرداخت دستمزد منقدمی برنداشته و این موضوع باعث دلسردی بنده و تعدادی از هنرمندان شده است و البته این کارها بیشتر در شهرستان‌ها اتفاق می‌افتد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره