نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

چه خبر از حمید صفت و نجم‌الدین شریعتی؟

منبع
خراسان
بروزرسانی
چه خبر از حمید صفت و نجم‌الدین شریعتی؟

خراسان/ رویا تیموریان از امشب ساعت 20، سریال ماندگار «شب دهم» اثر حسن فتحی را از شبکه آی‌فیلم روی آنتن دارد. این مجموعه اولین‌بار نوروز 81 پخش شد. حسین یاری، پرویز فلاحی‌پور، کتایون ریاحی، ثریا قاسمی، اکرم محمدی و محمود پاک‌نیت از بازیگران سریال هستند.

حمید صفت خواننده موسیقی رپ، به عنوان دومین تجربه خود در عرصه بازیگری، جلوی دوربین «بامداد خمار» می‌رود. این خبر را حسن مصطفوی تهیه‌کننده سریال در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرده. صفت پیش‌تر در سریال تلویزیونی «هفت سر اژدها» بازی کرده بود.
بهزاد خلج برای بازی در سریال «بلیت یک طرفه» به کارگردانی پوریا حیدری ‌اوره جلوی دوربین رفته و در این مجموعه با علی شادمان، مهرداد صدیقیان و ارکان پتک‌کایا بازیگر ترکیه‌‌ای همبازی شده است. «بلیت یک طرفه» این روزها در ترکیه در حال فیلم‌برداری است.
امیرحسین مدرس اجرای برنامه «چهارگاه» را برعهده گرفته است. او در فصل جدید این برنامه متناسبت با حال و هوای محرم، میزبان افرادی است که در حوزه نغمه‌خوانی‌های عاشورایی فعالیت کرده‌اند. «چهارگاه» طی 14 قسمت، ساعت 22:30 روی آنتن شبکه چهار می‌رود.
نجم‌الدین شریعتی با فصل جدید «حسینیه معلی» به تلویزیون آمده است. محمدرضا طاهری، سیدرضا نریمانی، نزار قطری، مهدی رسولی و حجت‌الاسلام مصطفی کرمی مداحان حاضر در میز ذاکران برنامه هستند. «حسینیه معلی» ساعت 22:30 از شبکه سه پخش می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره