نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

کارگردان سرشناس مکزیکی از جشنواره لوکارنو جایزه می‌گیرد  

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کارگردان سرشناس مکزیکی از جشنواره لوکارنو جایزه می‌گیرد  

ایسنا/ جشنواره بین المللی فیلم «لوکارنو» از «آلفونسو کوارون» کارگردان سرشناس مکزیکی با اعطای جایزه یک عمر دستاورد سینمایی تقدیر می‌کند.
 «آلفونسو کوارون» فیلمساز مطرح مکزیکی که ساخت آثاری چون «آرزوهای بزرگ» (۱۹۹۸)،  «هری پاتر و زندانی آزکابان» (۲۰۰۴)،  «فرزندان انسان» (۲۰۰۶)، «جاذبه» (۲۰۱۳) و  «روما» (۲۰۱۸) را در کارنامه دارد، جایزه یک عمر، دستاورد هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم لوکارنو را دریافت خواهد کرد.
آخرین پروژه کوارون، سریال هیجان‌انگیز روان‌شناختی «سلب مسئولیت» برای سامانه نمایش آنلاین  «Apple TV+» با بازی کیت بلانشت و کوین کلاین است که قرار است از ۱۱ اکتبر پخش شود. این فیلم بر اساس رمانی از رنه نایت در مورد روزنامه‌نگاری است که با رسوایی‌هایی رو به رو می‌شود که پیش از این درباره آنها می‌نوشت. 
 «جیونا ایونازارو» کارگردان هنری لوکارنو، گفت: «از رمان‌هایی درباره بلوغ گرفته تا داستان‌های علمی تخیلی، از ملودرام تا حماسه‌های بزرگی مانند هری پاتر، آلفونسو کوارون با هر فیلم جدید، خود را به عنوان یک هنرمند دوباره بازآفرینی کرده است و این روند مجموعه‌ای از آثار واقعاً چند وجهی برای او ایجاد کرده است.»
کوارون این جایزه را در ۱۱ آگوست در پیاتزا گرانده لوکارنو دریافت می‌کند و همچنین در یک گفتگو در جشنواره شرکت خواهد کرد.
هفتاد و هفتمین جشنوار فیلم لوکارنو از تاریخ ۷ تا ۱۷ آگوست (۱۷ تا ۲۷ مرداد) در کشور سوئیس برگزار می‌شود. 


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar