نماد آخرین خبر

«دعوت به مراسم قطع دست» در پردیس تئاتر شهرزاد

منبع
صبا
بروزرسانی
«دعوت به مراسم قطع دست» در پردیس تئاتر شهرزاد

صبا/ نمایش «دعوت به مراسم قطع دست» از چهار مرداد روی صحنه می‌رود.
پلتفرم راکورد نمایش «دعوت به مراسم قطع دست» را به نویسندگی و کارگردانی ایلا تهرانی و تهیه‌کنندگی پویان اسفندیاری از ۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱٫۳۰ در سالن اصلی پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌برد.
علیرضا جلالی تبار، محمد نادری، ویدا جوان و محمد هادی عطایی از بازیگران این نمایش هستند.
در خلاصه این نمایش آمده است: دعوت به مراسم قطع دست؛ داستان مردی است که ۲۷ سال است به دنبال دست گم‌شده خود می‌گردد. یک زوج ، ادعا می کنند که دست بریده شدهٔ او را در اختیار دارند و در تلاشند که دست گم شده را به صاحبش بفروشند و قرار این معامله در هتلی رخ میدهد که کارمندی عجیب و غریب دارد….
سایر عوامل این نمایش بدین شرح است: مشاور کارگردان: محمد نادری، مترجم: پریسا جوانفر،  دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پانیا تمری،  گروه کارگردانی: پریسا جوانفر و محمد علی معبر، طراح گریم: رسول نعمتی، طراح صحنه: مهران زاغری، طراح لباس: ساناز جلالی، طراح نور: مجید طرقی، عکاس: فریبا رشیدی، مدیر تولید: مهدی دولت آبادی، دستیاران گریم: زهرا بابایی و ایسا ذولفقاری، دستیاران صحنه: سامان عسگری، نیما بهجت و یحیی نام‌آور، دستیار لباس: نورا عامری، منشی صحنه: پانیا تمری، مدیر صحنه: محمد علی معبر، مشاور و سرپرست تبلیغات: گروه تبلیغات پارکینگ، مدیر تبلیغات مجازی: محمدرضا ایمانیان و الهام عبدالهی راد، ساخت تیزر: سهیل توران، روابط عمومی: افشین حیدری و مشاور رسانه: سمیرا افتخاری.
پیش‌فروش اجراهای نمایش «دعوت به مراسم قطع دست» از ۲۷ تیرماه در سایت تیوال آغاز شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره