نماد آخرین خبر

پرونده‌سازی «دوشیزه اسکارلت و دوک» در تلویزیون  

منبع
ميزان
بروزرسانی
پرونده‌سازی «دوشیزه اسکارلت و دوک» در تلویزیون  

میزان/ سریال «دوشیزه اسکارلت و دوک» با گویندگی ۳۴ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.
طبق اعلام روابط عمومی و رسانه‌های نوین معاونت سیما؛ سریال «دوشیزه اسکارلت و دوک» در گونه جنایی، درام و هیجانی محصول آمریکا و انگلیس در سال ۲۰۲۰ از ساعت ۲۴:۰۰ یکشنبه ۳۱ تیر، از شبکه چهار پخش می‌شود.
مدیر دوبله این سریال ناهید امیریان و صدابردار فرشید فرجی است. رضا آفتابی، معصومه آقاجانی، مهرخ افضلی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، مریم رادپور، سیما رستگاران، منوچهر زنده دل، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، کسری کیانی، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، صنم نکواقبال و ناهید امیریان صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.
این سریال داستان زنی جوان به نام اسکارلت است که یک کارآگاه خصوصی در قرن نوزدهم در لندن است. زنی باهوش شبیه شرلوک هلمز که با کمک یک کارآگاه پلیس پرونده‌های جنایی را یکی پس از دیگری حل می‌کند.
مجموعه ترکیبی از خانم مارپل و شرلوک هولمز است. داستان‌های جنایی جذاب و با توجه خاصی به جزئیات ساخته و پرداخته شده اند. ساخت سریال هم قابل توجه است به ویژه نورپردازی و طراحی صحنه و لباس که چشمگیر و مثال زدنی است.
اولین قسمت فصل اول این سریال، ساعت صفر بامداد روز یکشنبه ۳۱ تیر، پخش و در ساعت‌های ۱۱ و ۱۸ همان روز تکرار می‌شود.

گفتنی است فصل‌های دوم و سوم این سریال به همراه پخش مجدد فصل اول، مجموعا در ۱۸ قسمت (سه فصل ۶ قسمتی) در نوبت پخش قرار خواهند داشت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره