نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
سینما و چهره ها

فرار از «جنون کووید» بازیگر اسکاری هالیوود را به «سرزمین‌های مرزی» کشاند

منبع
فارس
بروزرسانی
فرار از «جنون کووید» بازیگر اسکاری هالیوود را به «سرزمین‌های مرزی» کشاند

فارس/ کیت بلانشت، بازیگر استرالیایی که دو جایزه اسکار و چهار جایزه گلدن‌گلوب در کارنامه خود دارد، با اذعان به این‌ که نقش‌آفرینی او در «سرزمین‌های مرزی» بیش از حد غیرمنتظره است، از این انتخابش به عنوان راهی برای فرار از «جنون کووید» در دوران قرنطینه نام برد.

«درخواست‌های عجیب و غریب معمولا چیزهایی هستند که به آن‌ها گرایش پیدا می‌کنم.» بازیگر فیلم تحسین‌شده «تار» گفت و با تاکید بر اینکه «سرزمین‌های مرزی» چیزی بوده که هرگز تصور نمی کرده انتخاب کند، این گزینه را تا حدودی متاثر از «جنون کووید» دانست.«من در دوران قرنطینه زمان زیادی را در باغ می‌گذراندم.» بلانشت گفت و عنوان داشت همسرش در توصیه‌ای به او گفته «این فیلم می‌تواند جانت را نجات دهد».«سرزمین‌های مرزی» یک کمدی اکشن علمی تخیلی به کارگردانی الی راث است که بر اساس فیلمنامه‌ای اقتباسی از یک بازی ویدئویی با همین عنوان از کمپانی گیرباکس سافت‌ور ساخته شده است. در این اثر که قرار است در ماه آگوست اکران شود، علاوه بر بلانشت بازیگرانی چون کوین هارت، جیمی لی کرتیس، جک بلک، آریانا گرینبلات، فلوریان مونتئانو، هیلی بنت، جینا گرشان و ادگار رامیرس ایفای نقش کرده‌اند.
بلانشت که در این فیلم نقش «لیلیث» رهبر گروهی از مزدوران فضایی را بازی می‌کند، برای ورود به دنیای این فیلم و درک فضای آن به یک «گیمر» تبدیل شد و در تجربه‌ای که فراتر از نقش معمولی یک بازیگر است، غوطه‌ور گردید.بلانشت با بیان اینکه در کنترل وسایلی مانند دسته‌های بازی کمی مشکل دارد، گفت: «من یک دستگاه پی‌اس ٥ خریدم و با همسرم بازی کردیم. من می‌خواستم مرزهای بازی و آنچه که طرفداران درباره این شخصیت دوست دارند را بشناسم و کاملا در دنیای آن غرق شدم.»راث که پیش از این در فیلم «خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش» با بلانشت همکاری داشته، گفت: «ترکیب ما دو نفر، مانند مخلوط کردن «مسافرخانه» (فیلمی به کارگردانی راث) و «تار» است». او گفت مخاطبان بلانشت را در حال رهبری گروهی موسیقی دیده‌اند و حالا باید منتظر دیدن او در حال رهبری مزدوران فضایی و تیراندازی باشند.
بلانشت که بازی در آثاری چون «الیزابت: دوران طلایی»، «کارول»، «تار» و سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» را در کارنامه دارد، درباره بدلکاری‌های «سرزمین‌های مرزی» گفت: «تیراندازی بسیار سرگرم‌کننده بود.»راث که در آثاری چون «روز شکرگزاری» و «کلبه تب‌دار» در مقام کارگردان حضور داشته، پیش از این در بیانیه مطبوعاتی در سال ۲٠۲٠ هنگام اعلام این پروژه گفته بود که «سرزمین‌های مرزی» نقطه اوج دوران فیلمسازی چند دهه‌ای او تاکنون است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره